Jak na tą masę samochodu przyspieszenie jest naprawdę w porządku... jednak od 3.8 chciało by się czegoś więcej niż TYLKO 200 KM.
5,0
Skrzynia biegów
Długie przełożenia sprzyjają szybkiej i dynamicznej jeździe. Oczywiście dla wielbicieli automatów.
5,0
Układ jezdny
Samochód kapitalnie trzyma się drogi i nie czuć w nim żadnych nierówności drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK ale przy cofaniu mogą pojawić się problemy.
5,0
Ergonomia
Jeśli ktoś lubi tak wielkie samochody oczywiście to nie ma się do czego przyczepić. Zapewniam jednak, że parkowanie nim na ciasnym parkingu przez osoby nie wprawione może być nie lada wyzwaniem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Raz, dwa i nie ma żadnej pary na szybie. Ogrzewanie działa bez zarzutów, klimatyzacja także.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Proszę popatrzeć na zdjęcie ;-) To chyba wystarczy ;-)
5,0
Wyciszenie
Cichutko w środku. Silnik mimo swojej pojemności 3.8 i mocy 200 KM pracuje bardzo cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno tutaj wystawiać ocenę. Wiadomą sprawą jest, że silnik 3.8 musi swoje palić i koniec. Jeśli ktoś się decyduje na taki zakup to nie powinien narzekać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 218KM 160kW
[l/100km]