Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Pacifica I

Pjoter, 5 lat temu
Silnik 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 152 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Pacifica I 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
5,00
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Witam. Pacifice posiadam od około 8 miesięcy i naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Autko (w sumie jak dla mnie to czołg :p) jest zrywne jak na 2t masy własnej, bardzo pojemny bagażnik (oczywiście przy złożonym 3 rzędem foteli), 6 osobowy, wnętrze wykonane na wysokim poziomie pełno capholderów i innych cudów nie widów, dvd, kamera cofania, czujniki parkowania, grzane fotele itd itp. Poprostu klasa jak na ten rocznik. Blachy zdrowe tylko spód klapy bagażnika delikatnie skorodowany. Skrzynia elegancko zmienia biegi tylko wsiadać i czerpać przyjemność z jazdy :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Dla miłośników szybkiej jazdy to nie będzie to zadawalający samochód. Typowo rodzinny. Ma dowieźć bezpiecznie z pkt A do pkt B. Na starcie ma niesamowitego kopa ale przyspieszanie w trakcie jazdy jak ma ten silnik jednak jest troszkę mułowaty.
5,0
Skrzynia biegów
Myślałem, że 4-biegowa skrzynia to będzie jakaś porażka, gdzie 4 biegi na trasę?! I tu zaskoczenie. Dla mnie bomba. Nie jeżdzę szybko. Obwodnicą jeżdzę 120 i na czwóreczce 2500 obrotów. Biegi zmienia bez żadnych zarzutów w jedną jak i w drugą stronę.
5,0
Układ jezdny
Opony mam chyba jak w standardzie 17" 235/65 i na zakrętach jest super przyczepność.
5,0
Karoseria
Blacha zdrowa tylko jak wyżej pisałem spód klapy bagażnika skorodowany. Prawdopodobnie od zbierania się wody na stopniu bagażnika. Reszta ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Przednia szyba duża przejrzysta. Tak samo boczne szyby. Duży plus szyby z prawej strony w bagażniku, że jest podgrzewana :) przy wyjeżdzaniu z parkingu jest pomocne przy zaparowanych szybach :) Słupki oczywiście jak w każdym aucie. Kwestia przyzwyczajenia :
5,0
Ergonomia
Imstalacja prinsa z butlą 105l pozwala osiagać długie dystanse. Dojazd do pracy przy trybie mieszanym miasto 10km obwodnica 17km spalanie 13.5l gazu. Czyli nie najgorzej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ująć. Automatycznia klima dwustrefowa nagrzewa i chłodzi szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pełna wygoda. Dla kierowcy dla pasażerów obydwu rzędów full luksus :)
5,0
Wyciszenie
Tutaj też nie ma co się co przyczepić. Przy 120 jest cichutko. Być może dlatego, że wcześniej miałem mitsubishi galanta 6 gen. i przy 100 było tak głośno jak wstarym ikarusie :p
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie wymieniłem drążek kierownicy za 300zł i sworznie również za 300 zł więc jak dla mnie śmieszne ceny jak na samochód zaa oceanu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez wątpinia 5 gwiazdek. Za 15tys można już wychaczyć fajny egzemplarz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poprostu brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chrysler Pacifica I 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
18,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Chrysler Pacifica I