Karoseria
: Mój model ma 13 lat i zero korozji, jest bezwypadkowy i blacharza nie widział.
5,0
Całokształt
Nietypowy samochód, podkreśla indywidualne cechy właściciela, który lubi się wyróżnić na drodze, trochę głośny w środku, dużo plastiku, ale wygodny, bezawaryjny, ekonomiczny i \"jakiś\", nigdy się w nim nie nudzę, nawet jak trzeszczą plastiki :-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na moc oszczędny, elastyczny, kiedy trzeba, można z niego wydusić potrzebne przyspieszenie bez potrzeby wciskania pedału w podłogę. Praktycznie bezawaryjny w moim przypadku, dopiera teraz (204tyś) przy 2 tyś obrotów lekko słychać łożysko napinacza paska klinowego, drobiazg w zasadzie, bo ja przejechałem na nim ponad 130 tyś w ciągu 4 lat, więc niemal bezawaryjny, jednak trochę głośny w środku samochodu - to minus.
4,0
Skrzynia biegów
Mam nanualną skrzynię, dobrze wykorzystuje możliwości silnika i przekłada na wagę samochodu, tylko czasami mam mały problem z wrzuceniem jedynki.
4,0
Układ jezdny
Raczej typ sportowy, sztywny, ale trzyma drogi jak przyklejony, trochę słabe połączenia gumowo-metalowe w zawieszeniu, na przykład poduszki przednich wahaczy lub sań pod silnikiem.
Komfort
5,0
Widoczność
Mi odpowiada, jest ok.
5,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami mam problem z grzaniem, klima włącza się przy ustawieniu nawiewu na przednią szybę, nawet przy niskich temperaturach, odparowuje szybę, ale chłodno w aucie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
głośno w środku
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna średnio 8, gaz ok 8,6
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem mojego za 50% tego, ile kosztowały europejskie auta w tej samej klasie i wyposażeniu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 4 latach (auto ma 13) nawalił mi tylko zamek klapy bagażnika, od brudu kluczyk nie otwiera klapy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek, bo nie liczę, że kuna pogryzła mi przewody układu chłodzenia.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]