Auto wyjątkowo elastyczne oraz zrywne rezultat 8,5 od 0-100 uwazam za znakomity jak na 2 litrowy silnik, mogłby byc lepiej wyciszony. Jezeli chodzi o zawieszenie to mam sportowe wiec jest sztywny, twady swietnie sie trzyma w zakretach . zalecam opony 185/195, 15/16 cali. MAm zamontowana instalacje gazowa marki stag model 200-pelnma sekwencja, sprawuje sie znakomicie. Nisknie spalanie. Wnetrze ergonomiczne mile poczuce daje dluga przednia szyba- jak w samolocie:) miejsca jest wystarczajaco i z przodu i z tylu, bagaznik wystarczajacy. Ogólnie polecam to auto. nie sprawia wiekszych problemów, po 240 tysiacach zaczyna sie slizgac sprzeglo to i tak fantastyczny wynik. a po za wymianami filtrow olejow plynow itd nic si enie psuje, auto warte polecenia. Chetnie kupie drugie takie samo z tym ze w automacie. Auto malo popularne na polskich drogach na dlugosc 10cm krotsze od bmw e39-seria5. Swietnie sie prezentuje i wyroznia w tlumie. zadne e36 badz e39 badz c klasa naweet nie dorownuje ponadczasowa sylwetka. naprawde poooolecam
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
klasa bmw e46. za e46 z 2000r trzeba zaplacic conajmniej 13tysiecy... za neona w dobrym stanie 6-7 tysiecy. wybor zostaiwam wam bo o gustach sie nie dyskutuje. do amerykanskich aut trzeba miec serce i sentyment. ja nawet nie spojrze na bmw jadac moim slicznym czarnym neonem z czarnymi szybami i obnizonym zawieeszeniem. prezentuje sie o niebo lepiej od e46 itd...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]