Myślę ze jest to auto mało znane i nie doceniane,a jest to wspaniała alternatywa dla astr, fokusów,itp.Za małe pieniądze możecie zostać właścicielami pojazdu innego niż wszystkie i bardzo dobrze wyposażonego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przesiadłem się z ROVERA 600 na Chryslera Neona2.jeśli chodzi o komfort jazdy to Rover jest dużo wygodniejszy,rewelacyjne zawieszenie.ale to auto o klasę wyżej.teraz coś o Neonie-rewelacyjny silnik,jak na poj. 2.0 bardzo niskie spalanie.posiadam wersję wyp. lx ,jest więc wszystko od skóry przez klimę po elektrykę.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów manualna-dość dobra.pamiętać należy,że olej do skrzyni kupujemy tylko w serwisie.jakaś specjalna mieszanka,cena przystępna.
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze,ale nasze drogi zniszczą każde zawieszenie.Kupujcie części oryginalne(mopar),ciut droższe od zamienników.jeśli zamienniki-to gates,moog itp.żadnej chińszczyzny.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu-super, tył trzeba się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
Dość dobrze, ale pstryczek świateł awaryjnych za kierownicą to porażka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manualna - rewelacyjna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak mocno średniej wielkości auto-bardzo dobrze.minusem są słabo wyprofilowane fotele i trochę twarde.
4,0
Wyciszenie
Do 120 ok-powyżej trochę głóśno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisuję w zakładach nie autoryzowanych więc ceny przystępne.spalanie trasa 70-100km-6l.,autostrada 100-160km-7-7.5l.miasto 9-11l.zbiornik paliwa 48l-to troszkę mało na długie trasy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo dobrze - pamiętajcie o dobrych zamiennikach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych-zero.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]