Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Neon II

nomore4, 16 lat temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 147 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Neon II 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wyglada jakby ktos napompowal I generacje.
5,0
Całokształt
Nareszcie CHRYSLER pomyslal o odrobinie komfortu w klasie sredniej. Nic dodac nic ujac.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest to już drugi mój Neon i w sumie mam porównanie między I a II generacją tego auta. Silnik różni się detalami ale charakterystyka i kultura pracy jest taka sama w obu modelach. Świetny kompromis między ekonomią jazdy a odrobiną szaleństwa.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów (manualna) jak widać każdy model ma swoje zalety i wady w I modelu od czasu do czasu był problem ze wstecznym taka sama przypadłośc jak się zdarza w japończykach a w II generacji moim zdaniem skrzynia wydaje się mniej precyzyjna i bardzo delikatna. Przy spokojnej jeździe ok, ale jak ktoś chce poszaleć to uciekają cenne sekundy.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdy jak najbardziej ok. Udany kompromis między dobrą przyczepnością a komfortem, jednak w I generacji bardziej wyczuwało się auto i czułem się w nim pewniej. II generacja - chyba ktoś zaczął myśleć o komforcie w Neonie.
Komfort
4,0
Widoczność
No właśnie widoczność to chyba słabsza strona II generacjii do przodu i na boki jest ok, lecz widok do tyłu przysparza problemów przy parkowaniu, poprzez wysoki tył auta, na szczęscie ktoś pomyślał o dużych lusterkach, które wspomagają nas przy tych trudnych tylnych manewrach.
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć wszystko pod ręką - w końcu auto jak na markę przystało. Wszystko poszło w komfort, estetykę i ergonomię. Jedyne czego mi brakuje to wysokość siedzeń, ale to chyba przyzwyczajenie niskiego siedzenia z I generacjii.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima w prawdzie manualna, ale w pełni spełnia swoje przeznaczenie.Latem chłodzi, zimą grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto klasy średniej jest bardzo dobrze nawet chyba więcej miejsca niż w I generacjii.
5,0
Wyciszenie
W II generacjii zastosowano juz ramki drzwi i jest ciszej.Przyjemnie i komfortowo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2.0 16V jest bardzo dobrze a lubie troszke przydusic. Spalanie takie samo jak w I generacji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cene szkoda kasy na standarty VW,AUDI,SKODA,OPEL,FIAT ... ktore w zakupie sa duzo drozsze a w eksploatacji takie same jak CHRYSLER.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie bezawaryjnie. Tylko eksploatacja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Neon II