czany ze spojlerem i chromowanymi 17 zwraca uwage, jest w jedyny w swoim rodzaju, na drodze stanowi zadkosc, wsrod masy niemcow,francuzow, czy japoncow, za te pieniadze to bezkonkurencyjne auto, bije wszystkich na glowe, pod wszystkim wzgledem( wygladu, wyposazenia, funkcjonalnosci)...
Wrażenia
4,0
Silnik
glosny przy wys.obr. nie ciagnie tak jak w neonie1(bo wazy 200kg wiecej) ale daje rady, spalanie w normie, na trasie przy szybkiej jezdzie pali mniej od 1.4
5,0
Skrzynia biegów
super
5,0
Układ jezdny
poza polska super, na r17 215-40 wchodzi w zakrety jak po szynach, nie polecam takich kol na koleiny, slaba srednica skretu, na miescie przy parkowaniu trzeba troche pokrecic
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu dosyc dobra,slabiej do tylu
5,0
Ergonomia
wszystko jest to co potrzeba i gdzie potrzeba
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok. klima manual a mrozi niemilosiernie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dosyc duzo miejsca, w porownaniu do np. japoncow
4,0
Wyciszenie
dosyc glosny silnik po 3tys. obr., po 180km/h cichnie calkowicie(dziwne ale prawdziwe)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie 8.5 do 9.5(przy 180km/h) srednio po miescie do 10
5,0
Stosunek jakość/cena
rewela, nic dodac, nic ujac.....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silnik lubi olej i trzeba pilnowac stanu, pozatym brak wad
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 40000km
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]