Silnik głośny na wysokich obrotach, mi to nie przeszkadza. W wersji DOHC brakuję jednak elastyczności, \"kopa\" ma przy porządnym wkręceniu na obroty.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę długi lewarek, ale można skrócić, więc nie uważam jako problem :) Jedynym problemem są zużywające się tulejki wybieraków - przez co skrzynia traci na precyzyjności. Jednak koszt naprawy niewielki, żeby nie mówić znikomy - wystarczy znaleźć kostkę gumy i \"wystrugać\" tuleje :)
5,0
Układ jezdny
Neon bardzo dobrze się trzyma w zakrętach ze względu na posiadanie wahaczy z tyłu.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu ładna, duża szyba, z tyłu jak w każdym sedanie - widoczność ograniczona. Lusterka odpowiedniej wielkości
5,0
Ergonomia
Neon jak na swój wiek jest bardzo wygodnym samochodem, dłuższe podróże nie są dla pasażerów problemem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonale chłodzi i dobrze grzeje. Niestety przywilej nawiewów mają tylko osoby siedzące z przodu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu jak i wystarczająco z tyłu
3,0
Wyciszenie
Szyby przy większych prędkościach lubią hałasować, silnik na wysokich obrotach fajnie ryczy :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie od 6l, w mieście od 8l (silnik 2.0 DOHC). Autentyk, wystarczy nauczyć się nim jeździć
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]