Karoseria
: LADNA LINIA MIMO UPLYWAJACEGO CZASU DOBRZE SIE PREZENTUJE "SWIEZY" WYGLAD OGOLNIE TE PIENIAZKI NAPRAWDE WARTO
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: PONOC TYPOWE DLA NEONA DOSC SLABE ELEMENTY GUMOWE PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA
4,0
Całokształt
NARAZIE BEZ ZARZUTÓW
Wrażenia
4,0
Silnik
DOBRZE SIE WKRECA NA OBROTY PRZYSPIESZENIA CALKIEM NA POZIOMIE W TEJ KLASIE (SILNIKU)
4,0
Skrzynia biegów
CALKIEM, CALKIEM
4,0
Układ jezdny
PEWNE TRZYMANIE SIE DROGI W POROWNANIU Z WCZESNIEJSZYM VW GOLFEM II GTI JESTEM ZADOWOLONY PO DLUGICH LUKACH POROWNYWALNE PREDKOSCI I NAPRAWDE STABILNY
Komfort
3,0
Widoczność
COFANIE DO TYLU TAKIE SOBIE KWESTIA PRZYZWYCZAJENIA ZNAM O WIELE GORSZE AUTKA, NIE ZLE
3,0
Ergonomia
MIEJSCA POD DOSTATKIEM DLUZSZA TRASA TRZY OSOBY TEZ SIE MIESZCZA ALE O KONFORCIE MOZNA ZAPOMNIEC
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE ZADOWALAJACE KLIMY BRAK WIEC TYLE NA TEMAT
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WYSTARCZAJACE
3,0
Wyciszenie
SZYBKI BEZ RAMEK WIEC WIADOMO JAK WIEKSZE PREDKOSCI TO I DECYBELE DA SIE ZNIESC POPRAWILEM KONFORT DOPASOWYWUJAC PONOWNIE SZYBKI POD USZCZELKI W DACHU TROCHE ZABAWY ALE JEST LEPIEJ
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z TYM BYWA ROZNIE ALE TO JAK Z KAZDYM AUTEM MIT O AMERYKANSKICH AUTACH TU SIE WALI TO JEST DWU LITROWKA SPALANIE 8-10 LIT. TO NORMA
5,0
Stosunek jakość/cena
KUPUJA W MIARE ZADBANEGO NEONKA Z ROCZNIKA 94-96 ZA MNIEJ WIECEJ 5-6 TYS. ZL. UWAZAM ZA DOBRY WYBÓR DOSC PRZESADZONEJ NIEMIECKIEJ JAKOSC W WYDANIU GOLFA I OKLEPANEJ BMW O OPLU NIE WSPOMINAJAC PRZEKOPANE LICZNIKI ZANIEDBANE LAKIERNICZO A CZESTO PO WYPADKACH NADAL CIESZA SIE NAJWIEKSZYM ZAINTERESOWANIEM POLECAM CHRYSLERA NIE KONIECZNIE NEONA
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZERWANA LINKA OD SILOWNIKA SZYBY ALE TAKI PROBLEM MOZE DOTYCZYC KAZDEJ MARKI
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PO PRZEJECHANIU 23 TYS. KILOMETROW BEZPROBLEMOWO OBY TAK DALEJ
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]