Bardzo dobe auto w tej klasie . Niska cena w stosunku do tego co otrzymujemy 90% neonów wychodzi z klimatyzacją w standardzie. Jedynym minusem moze być niskie zawieszenie przy polskich drogach :) i ceny części zamiennych nie należą do najniższych - sa w klasie cenowej Bmw, Mercedes.
Wrażenia
5,0
Silnik
Duża kultura pracy a powyzej 3500 obr/min nie to samo auto.
4,0
Skrzynia biegów
Troszkę długie przełozenia co dobrze wpływa na ekonomikę jazdy jednak przy szybkiej jeździe to minus bo upływają nam cenne sekundy. Auto zrobione typowo rodzinnie. Dla pasjonatów szybkiej jazdy najlepsza jest wersja z silnikiem DOHC.
5,0
Układ jezdny
Świetne trzymanie się drogi - jest wprost przyklejony do asfaltu. Jednak polecam tylko dobre drogi ze względu na niskie zawieszenie auta i krótki skok amortyzatorów.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszytko ok . Może dla niskich osób może być defektem wysoki tył.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reką, jedyne co by się przydało to więcej schowków na pierdoły.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelwcja tak samo zimą jaki i latem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok. Jedank z tyłu mieszą się osoby nie wyższe niż 190cm. i prz 3 dorosłych osobach jest juz ciasno.
4,0
Wyciszenie
Coś za coś . Szyby bez ramek fajny bajer = Szum powietrza przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na ten silnik wysmienite udało mi się zejść do 6,5 l przy stałej prędkości 90km/h
Miasto trochę nadrabia 10 - 11 l w zalezności od stylu jazdy. W trybie mieszanym spalanie od 7 do 8 l .
Ceny części :) Amerykańskie auto amerykańskie ceny :) (Np. amortyzator przód cena w zależności od producenta od 400 zł w zwyż - minusem jest mało zamienników na polskim rynku) Poza tym przez 2 lata użytkowania żadnych poważnych usterek.
4,0
Stosunek jakość/cena
W sumie wszystko jak wyżej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza ekspolatacja - żadnych poważnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]