Pełna kultura, zawsze i w każdych okolicznościach.
4,0
Skrzynia biegów
Mam automat. Płynna jazda, dobiera przełożenia jak trzeba.
3,0
Układ jezdny
Nie można mieć wszystkiego - przy tak komfortowym zawieszeniu, nie ma jazdy "jak po sznurku". Nie wyobrażam sobie jakiś karkołomych manewrów tym autem.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność ogranicza dosyć mała powierzchnia przedniej szyby i szerokie słupki A. Do tyłu też średnio - jak to w coupe.
5,0
Ergonomia
Jak przystało na auto "made in usa", mimo kilkunastu lat na karku bije jesli chodzi o ergonomie i zastosowania rozwiązania wiele młodszych europejskich aut.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie narzekam. Chociaż na trasie mogłoby troche lepiej grzać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Traktuje to auto jako 2 osobowe i wtedy na prawdo trudno go pobić jesli chodzi o wygode. Przy 3 lub 4 pasażerow (auto zarejestrowane jest na 5 osob) polecam jedynie krotsze dystanse.
5,0
Wyciszenie
Najcichsze auto jakie prowadziłem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moim zdaniem przy tej masie, mocy i pojemnosci silnika, nie pali za duzo. Ale "suche" liczby potrafią niektórych wprowadzić w osłupienie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za przyjemności trzeba płacić.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podczas dwoch lat mojej eksploatacji od czasu do czasu ujawniał sie jakis drobiazg. Ale raczej winilbym wiek auta (15 lat) niz usterkowosc modelu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 2 lata jedna awaria unieruchomiajaca auto - odmowil wspolpracy regulator napiecia. Poza tym mankamenty typowe dla tego silnika (3.0 V6 Mitsubishi) - czyli wycieki i spalanie oleju.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 136KM 100kW
[l/100km]