Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler LE Baron III Cabrio

wkarlowski@o2.pl, 15 lat temu
Silnik 2.5 i Turbo 155KM 114kW
Rok produkcji 1989
Przebieg: 174 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler LE Baron III Cabrio 2.5 i Turbo 155KM 114kW 1989-1995 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wyżej wspomniane wyposażenie
4,0
Całokształt
Nie dalem doskonale bo do takiej oceny musi jeszcze dorosnąć, ale dobrze jest zasłużone, pod kilkoma warunkami: 1. Pamiętaj ze nie kupujesz nowego auta i nie porównuj go do auta z tych czasów bo porównać się nie da. 2. Pamiętaj ze to amerykanin - jest wygodny ale i kaprysny. Kiedyś ktos powiedzial mi to odnośnie innego auta, że jest jak piękna kobieta. Brzydka kobieta nie grymasi tylko cieszy się ze kogos ma, piękna kobieta jest znacznie bardziej wymagająca (porównanie moze prostackie ale oddające rzeczywistość) 3. Pamiętaj, że to nie jest auto do szaleństw, a do milej i wolnej jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na auto 20 letnie rewelacja - osobiście mam problem z turbo do zrobienia, ale odnośnie samego silnika nie mam najmniejszych zastrzezeń cały czas pamiętając ze auto ma 20 lat.
5,0
Skrzynia biegów
Nawet nie wiem czy nie zmienia lepiej biegów nic Honda Accord z 2003 albo moze w nim tak nie cisnę pedał gazu:)
3,0
Układ jezdny
Jak to amerykanin - bardziej zaprojektowany na proste drogi niz zakręty - ale ja to auto kupilem po to by cieszyc się wolną jazdą a nie szaleństwami więc...
Komfort
5,0
Widoczność
No jaka moze być w kabriolecie? Z dachem wiadomo że słabo z tyłu, ale liczy sie przeciez bez dachu:)
5,0
Ergonomia
I to wlasni elubie w amerykancach - niech kazdy narzeka ile chce a ja mam wszystko tam gdzie trzeba.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wiem ze na 100% grzeje bo w chłodniejsze dni lubie sobie powiać ciepłym powietrzem - kliemę jeszcze muszę naprawić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O tyle nie wspominam bo tam się nic nie zmieści (no chyba ze jakiś kadłubek), z przodu bomba.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre - ucze sie naprawiac samochody i jak cokolwiek odkręce to zawsze znajdę jakies materiały wygłuszające wiec zadbali o to - poza tym milo posłuchac jego mruczenia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I może kilka osób zaskoczę - ale tutaj moge pochwalić się tym, że amerykanie nauczyli mnie jezdzic ich samochodami i jak się jezdzi na delikatnym gazie to i spalanie jest naprawde ok. Ja mam silnik 2500 turbo a spalanie na trasie mam w okolicach 7,6 litra (przynajmniej wedle kompa), a miescie okolo 12-13 litrów. Inne naprawy juz mam za sobą - ceny ok, ale czasem trzeba poczekać. Dla przykładu: tuleja wachacza -55zł, pasek rozrządu 70zł, wszelkie filtry ok 30-50zł/sztuka. Dłgo czekałem na piasty.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba doskonale skoro dalem za niego 6000 zł/ na ogólne naprawy wydałem 2000zł a ostanio młodszego poloneza widzialem za 5500zł. To auto równiez oddaje jaka przepasc byla w motoryzacji między europą a usa w tamtych latach. Czy w 1989 roku ktos za auto bądz co bądz nie najdroższe mógł pomyśleć o automacie, elektrycznie regulowanych fotelach, lusterkach, oknach, o komputerze pokładowym i automatycznej klimatyzacji? ... no wlasnie...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nie daje wogole oceny bo mam za krótko. Po poprzenim własiccielu musialem troche rzeczy naprawić.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótko, ale odpukac usterek brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 i Turbo 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler LE Baron III Cabrio