Silnik do tej masy samochodu jest wystarczajacy , wyprzedzanie to czysta przyjemność, no i ten dzwięk zwłaszcza z filtrem stożkowym.
4,0
Skrzynia biegów
Tylko dobrze poniewaz podczas haamowania słychac delikatny stuk
, ale może tobyc przyczyna złych obrotó silnika.
5,0
Układ jezdny
Ciężki ,duży samochód a całkiem niezle radzi sobie z naszymi dziurami, w porównaniu z tak popularnymi niemcami eksploatacja jest nieporównywalnie tańsza (trzeba tylko pszeszukac internet sa naprawde duże róznice cen), po za tym świetnie trzyma się drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonałe newat w porównaniu z innymi amerykańcami, wcześniej miałem Taurusa i wentylacja miała dużo do rzyczenia , może dlatego, że Chrysler to Kanada.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to najlepij ocenią pasażerowie z tyłu.
4,0
Wyciszenie
dobrze ale bywają lepsze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG 10L trasa
13 miasto
Benzyna 9 trasa
miasta nie sprawdzałem
sprawdzałemna przełomie listopada i grudnia, ale nie bede nikogo przekonywał i taak mało kto wierzy , najlepiej przekonaj się sam.
5,0
Stosunek jakość/cena
duze rodzinne auto, którym równiez mój syn może zaszpanować laskom, więc uniwersalne, za takie pieniądze POLECAM, ceny sami sprawdzcie np na Allegro. Długo szukałem auta ,które spełni moje wszystkie wymogi taki jest INTREPID .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dobrze ale, drobne ogniska korozji na dole drzwi i na progach, lecz czego wymagac auto ma 12 lat.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
eksploatuje ten smochód 1,5 roku jedyna usterka to urwany przegób, i wymiana tarcz hamulcowych, jak na takiego dziadka to niezle co hehehehe.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 161KM 118kW
[l/100km]