Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Crossfire Coupe

KOKO, 12 lat temu
Silnik 3.2 i V6 SRT-6 335KM 246kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 74 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Chrysler Crossfire Coupe 3.2 i V6 SRT-6 335KM 246kW 2005-2007 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : SILNIK MNIE NIE ZASKOCZYŁ POPROSTU SPODZIEWAŁEM SIE PO 334 KM ZE AUTO BEDZIE FAJNIE JEZDZIC . ZASKOCZYŁY MNIE POZYTYWNIE : PROWADZENIE I HAMULCE AZ TAK DOBREGO PROWADZENIA I HAMOWANIA NIE SPODZIEWAŁEM SIE MYUSZE PRZYZNAC
3,0
Całokształt
MYSLE ZE JEST TO BARDZO NIEDOCENIANE AUTO BEZPODSTAWNIE OKRESLANE BRZYDKIM I PASKUDNYM . AUTO W RZECZEWISTOSCI NAWET DZIS DOBRYCH KILKA LAT OD PREMIERY WYGLADA SWIEZO I BARDZO NOWOCZESNIE . UWAZAM ZE JEST OWIELE CIEKAWSZA PROPOZYCJA NIZ ZDEZELOWANE AUDI TT CZY BMW Z3 Z PRZEBIEGAMI PO 300 TYS I KILKA LAT STARSZYMI ZA PODOBNE ALBO WRECZ WIEKSZE PIENIADZE
Wrażenia
5,0
Silnik
Chrysler CROSSFIRE SRT6 posiada mercedesowską V6 doładowaną kompresorrem o mocy 334 km przeszczepioną z Mercedesa C32 AMG oraz SLK32 AMG . Kultura pracy silnika na wysokim poziomie . Silnik pracuje bardzo miekko i równo przy akompaniamęcie " gwizdu kompresorra " musze przyznac ze dzwiek silnika zwykłej wersji CROSSFIRE podoba mi sie bardziej, nie słychac charakterystycznego dla kompresorra " syczenia " podczas przyspieszania . Ale nie zamienił bym SRT6 na zwykłego CROSSFIRE-a te 115 KM robi ogromną różnice .:)
4,0
Skrzynia biegów
Mamy tutaj stary dobry dopracowany niezawodny mercedesowski automat o pięciu przełożeniach z funkjją W/S zima / lato plus bieg wsteczny i całe szczęście . Mercedes nigdy nie konstruował zbyt dobrych skrzyńręcznych za to słynie z udanych konstrukcji skrzyń automatycznych . Mysle ze szybkość i precyzja skrzyni jest w zupełnosci wystarczająca . Szkoda tylko ze auto nie posiada lopatek badz przełacznikow przy kierownicy do zmiany biegów .
4,0
Układ jezdny
Auto posiada twardo zestrojony układ zawieszenia . Ma bardzo krótki rozstaw osi co sprzyja zwinności i przyczepności .Jest to auto o charakterze sportowym o sporej mocy a wiec nie może byc zbyt konfortowo zawieszone . Na równych gładkich droganch prowadzi sie ponad przeciętnie , na dziurawych żadne auto nie prowadzi sie dobrze . Mimo wszystko konfort jest akceptowalny .
Komfort
3,0
Widoczność
Auto jest tak skonstruowane że niestety widoczność zwłaszcza do tyłu jest ograniczona . Mi osobiscie akurat to nie przeszkadza , bardo lubie to przytulne wnetrze i waskie niewielkie szyby .
4,0
Ergonomia
WNETRZE TO STARY POCZCIWY MERCEDES SLK . WSZYSTKIE PRZEŁACZNIKI SA ŁATWO DOSTEPNE , DOBRZE ZNANA WŁASCICIELOM MERCEDESOW ZINTEGROWANA DZWIGNIA DO OBSŁUGI SWIATEŁ , KIERUNKOWSKAZOW , WYCIERACZEK , CZYTELNE WSKAZNIKI DOBRZE PODSWIETLONE . SPORY BAGAZNIK W WERSJI COUPE . BRAKUJE TROCHE JAKIEJSC MAŁEJ WNEKI SCHOWKA NA TELEFON I DROBNE PRZEDMIOTY W KONSOLI CENTRALNEJ ALE POZA TYM JEST OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMATYZACJA DWUSTREFOWA BARDZO WYDAJNA WENTYLACJA/OGRZEWANIE TEZ BEZ ZASTRZEZEN .STEROWANIE KLIMATYZACJA PROSTE W OBSŁUDZE BEZ ZBEDNEJ ELEKTRONIKI NA " MIEKIEJ " ELEKTRYCE
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZESTRZEN DLA DWOCH OSOB WYSTARCZAJACA . SKORZANE W WERSJI SRT POŁACZONE Z ALCANTARA ELEKTRYCZNIE USTAWIANE FOTELE ORAZ REGULACJA KIEROWNICY POZWOLA ZAJAC WYGODZNIE MIEJSCE NISKIM I WYSOKIM KIEROWCA NAWET POWYZEJ 190 CM .
4,0
Wyciszenie
AUTO DO PREDKOSCI OK 150 160 KM/H JEST NAPRAWDE CICHE SILNIK MIŁO MRUCZY OPŁYWAJACE POWIETRZE NIE WYWOŁUJE ZBYTNIEGO HAŁASU . POWYZEJ TYCH PREDKOSCI ROBI SIE GŁOSNIEJ NIESTETY DRZWI BEZ RAMEK WYGLADAJA PIEKNIE ZWŁASZCZA Z OTWARTA SZYBA LECZ PRZY WYSOKICH PREDKOSCIACH 200 220 KM/H GENERUJA WIEKSZY HAŁAS . DOTYCZY TO TAKZE O WIELE DROZSZYCH I LEPSZYCH AUT POSIADAJACYCH TAKOWE ROZWIAZANIE
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ROZPIETOSC SPALANIA TEGO AUTA JEST SPORA . ZAZNACZYŁEM "DOSKONAŁE" BO MOZNA BEZ WIEKSZEGO PROBLEMU UZYSKAC SREDNIE SPALANIE NA POZIOMIE 12-13 LITROW . MUSIMY WZIAC POD UWAGE FAKT ZE TO AUTO MA 334 KM A TAKI WYNIK SPALANIA PZY TEJ MOCY TO BARDO DOBRY WYNIK
5,0
Stosunek jakość/cena
POWIEM TAK AUTO W SALONIE W POLSCE W 2006 ROKU NOWE KOSZTOWAŁO OK 260 TYS ZL TO BYŁA BARDZO WYSOKA KWOTA MIMO TEGO ZE AUTO DYSPONOWAŁO MOCNYM SILNIKIEM PONOC SPRZEDAŁY SIE TYLKO 2 SZT W POLSCE . POCZEKAŁEM DWA LATA I KUPIŁEM ZA NIECAŁE 130 TYS PRAKTYCZNIE NOWA STUKE W NIEMCZECH I UWAZAM ZE TO BYŁA UCZCIWA CENA . NA DZIEN DZISIEJSZY CENY TYCH AUT W UCZCIWYM STANIE CHOC JEST ICH BARDZO MAŁO ZWŁASZCZA W POLSCE KRZTAŁTUJA SIE W GRANICACH 55-70 TYS UWAZAM ZE TO BARDZO PRZYSTEPNA CENA JAK ZA AUTO O TAKICH OSIAGACH .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
POSIADAM TO AUTO JUZ PONAD 4 LATA W CHWILI ZAKUPU MIAŁO NIECAŁE 2 LATA I ZNIKOMY PRZEBIEG RAZ NA SEZON WYMIENIAM OLEJ I WSZYSTKIE FILTRY I USUWAM DROBNE USTERKI W POSTACI SPALONEJ ZAROWKI SILNICZKA CZY PRZEKAZNIKA SZYBY ELEKTRYCNEJ ,CEWKI ZAPŁONOWEJ ITP. POWAZNYCH USTEREK NA SZCZESCIE NIE ODNOTOWAŁEM
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
POWAZNYCH USTEREK BRAK CHYBA ZEBY ZALICZYC DO TEGO NADPALONE CEWKI ZAPŁONOWE 2 SZTUKI GENY MERCEDESA SLK W170 AUTO UWAZANE ZA JEDNO Z NAJMNIEJ AWARYJNYCH NA SWIECIE

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.2 i V6 SRT-6 335KM 246kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Crossfire Coupe