Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Crossfire Coupe

Kris, 19 lat temu
Silnik 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 17 tys. km
Chrysler Crossfire Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto naprawde super !!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Zaczne od brzmienia silnika ktory poprostu zachwyca swym wdziekiem. To co wydobywa sie z samochodu to poprostu moc. Ukazuje to co ma pod maska bez zadnego wspomagania stucznymi koncowkami wydechu ktore tylko niszcza prawdziwy naturalny piekny dzwiek tego autka. Przyjemnosc jak sie slyszy !
4,0
Skrzynia biegów
Prowadzi sie doskonale. mozna jedzic miejsko z wielka przyjemnoscia a jak potrzeba to sekwencyjna skrzynia biegow pozwala na zabawe w pare sekund. Silnik jest dynamiczny i "zbiera" sie bardzo szybko i zdecydowanie (na sekwencji bo na na uutomatycznym przelozeniu troche gozej). Bardzo dobre przelozenia. szybkie i zdecydowane.
5,0
Układ jezdny
Doskonaly. bez komentarza.
Komfort
3,0
Widoczność
Z widocznoscia w tego typu samochodach jest roznie. Z doswiadczenia wiem ze sportoew samochody widocznoscia nie "grzesza". W tym jest podobnie, przycofaniu ma sie wrazenie ze jedziemy na slepo i ratuja nas tylko boczne lusterka i ostroznosc (bo przeciez w takim samochodzie nie wypada prosic o pomoc bo nie nie widzimy co sie za nami dzieje). Malutkie okna boczne rowniez ograniczaja widocznosc ale juz nie tak jak tylna szyba ktora dodatkowo jest zaslonieta lotką na klapie.
5,0
Ergonomia
Bez zazutow w koncu to sportowy samochod !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze umieszczona kontrola i dostepnosc. Bez problemow i bardzo wydajny system chlodzenia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest bardzo dobrym polaczeniem samochodu typowo sportowego i rekreacyjnego "zabawki". Jest wygodny, odpowiednio twardy ale zarazem amerykanski komfort zostal utrzymany. Przestrzeni jest wystarczajaco dla kierwcy i pasazera.
4,0
Wyciszenie
Kto by chcial wyciszac taki silnik ? Jeslichodzi o dudnienie w kabinie jest minimalne ale silnik slychac slicznie i wyraznie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W tym momencie udezamy w czóły punkt naszych kieszeni. Prawda jest taka, posiadajac taki samochod trzeba sie liczyc z duzym spalaniem i wysokimi kosztami utrzymania. spalanie ma tak duze rozbierznosci ze ciezko mi je ocennic.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za taka cene ciezko dostac inny samochod z takimi osiagnieciami. Jedyny, zauwazalny, jakosciowy defekt to plasikowe wykonczenie ktore moglo by byc np: aluminiowe co duzo ceny by nie podwyzszylo a efekt bylby genialny a przynajmniej o niebo lepszy ! Mysle ze nie mam wiecej komentarzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie bez jakichkolwiek problemow.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie bez jakichkolwiek problemow.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.2 i V6 18V 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chrysler Crossfire Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Chrysler Crossfire Coupe