Super wygląd, świetnie się prowadzi, tani w eksploatacji, fenomenalny układ wydechowy. Rok bezawaryjnej jazdy, bardzo tanie części akcesoryjne typu sportowe amortyzatory czy sprężyny obniżające, opony w dość tanim rozmiarze. Dobre wyciszenie wnętrza mimo bezramkowych drzwi, fenomenalny zestaw audio, która gra jeszcze lepiej przy zmianie fabrycznego radia. Prostota wykonania i wszelakich napraw ułatwiają eksploatacje tego pseudo AMCARa. Pseudo, bo projekt anglika, części i produkcja niemiecka a tylko znaczek z USA się ostał
Wrażenia
5,0
Silnik
Brzmi świetnie, relatywnie mało pali, tani w naprawie, w zestawie z 6-cio biegową skrzynią ideał, automat odbiera trochę przyjemność z jazdy
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo sprawnie zmienia się biegi w wersji z manualem, automat znacznie tłumi możliwości pojazdu
4,0
Układ jezdny
Słaba trakcja, nadpobudliwe esp i tcs, najlepiej jeździć z "przyduszoną" kontrolą bo niekiedy ciężko przyśpieszyć
4,0
Karoseria
Dwa duże minusy:
-rdza
-drogie i ciężko dostępne elementy blacharskie
Szkoda też, że większość występuje w nijakim, psudo niebieskim lakierze
Komfort
1,0
Widoczność
Mając więcej jak 1,9 w aucie nic nie widać, sygnalizatory widoczne wyłącznie w dużej odległości od skrzyżowania, przeszkadza nawet lusterko. Otwarcie słoneczników zasłania widoczność
4,0
Ergonomia
Gdyby nie idiotyczny cupholder byłoby idealnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne i szybkie ogrzewanie, tak samo klimatyzacja, szybka schładza wnętrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet ja, dwumetrowy tęgi chłop, znajduję wygodną pozycję do jazdy. Szkoda, że zagłówki są zintegrowane i są zbyt daleko od głowy, problem można rozwiązać poduszką z foteli gameingowych
5,0
Wyciszenie
Brak zastrzeżeń, świsty z okolicy okien pojawiają się dopiero powyżej 160 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
[l/100km]