Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Concorde II

krzysztof, 14 lat temu
Silnik 3.5 i V6 24V 237KM 174kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 300 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Concorde II 3.5 i V6 24V 237KM 174kW 2002-2004 - Oceń swoje auto
4,77
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : doskonale pracujący silnik...kultura pracy , to miód na uszy. Skrzynia automat pracuje nienagannie. Jest to automat samouczący sie do potrzeb kierowcy....adoptuje sie do stylu jazdy kierowcy. Ja jeżdzęspokojnie i spokojnie wsio się dzieje z biegami :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : uszkodzona żarówka mijania świateł. Utrudniona wymiana i tylko w zasadzie w serwisie lub przez znawcę tematu żarówkowego :)))
5,0
Całokształt
doskonałe auto. Pomimo dużego silnika, na LPG jest bardzo korzystne w eksploatacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonały silnik. Bardzo duża kultura pracy. Można jechać i słuchać silnika...zamiast radia. Silnik odpręzony ze stosunkiem 9,9:1 w komorze sprężania, co gwarantuje długowieczność. Powinien silnik kręcić spokojnie do 1 mln. kilometrów bezawaryjnie pod warunkiem poprawnej eksploatacji.
5,0
Skrzynia biegów
automat zmienia biegi doskonale. Nic nie można zarzucić. Nawet w trudnych sytuacjach automat nie gubi się jak potrafią to inne automaty. Chrysler dobrze zaprojektował elektrykę automatu.
5,0
Układ jezdny
układ jezdny typowy dla limuzyny a nie sportowego auta. Zawieszenie bardzo komfortowe i miękkie...duża wygoda i komfort podróżowania. Wadą jest to,że auto usypia swoją monotonnością w czasie jazdy....bo jest wszedzie cicho i spokojnie jak zamykamy okna :)
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność dobra w każdym kierunku jak na limuzynę. Brak zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu. Brak zbędnych gadżetów i rozpraszaczy. Stylowa prostota i praktyczność. Bardzo dobrze przemyślane wszystko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trudno zarzucić coś w kwestii wentylacji i ogrzewania. Klimatyzacja dwustrefowa. Duże możliwości nawiewów i ich kontroli. Klima bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest limuzyna. Miejsca pod dostatkiem dla 3 osób z tyłu i dwóch z przodu :). Bagaznik typowo amerykański na \"3 trupy\"..zdecydowanie to kolosalny bagażnik...co wpływa na wygląd rasowej limuzyny z tyłu...
5,0
Wyciszenie
do 120 bardzo cicho. Przy 140 spokojnie można bez podnoszenia głosu rozmawiać..nawet szeptem ;) powyżej 160km/h już słychaćszum wiatru i kół....przy 185 można równiez spokojnie konwersować...bez krzyczenia do siebie... Auto jest dobrze wyciszone. Bardziej słychać powietrze i koła niż silnik, który jest idealny i cichy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto z bardzo dobra instalacją LPG na kompie STAGT-300 z szybkimi wtryskami i listwą Valteca z górnej półki. SPALANIE: - trasa (90-120km/h) -> ok. 9,2-11 l/LPG - trasa autostrada 140-170 km/h -> ok. 13.6-14.5 l/LPG - miasto lato z klima -> 14.5-16.5 LPG - miasto zima -> ok. 16l Miasto Warszawa, więc patologiczne korki.. Uważam,że na silnik 3.5 litra, to spalanie tego auta jest rewelacyjne i jest to doskonały silnik. Spalanie na PB może być mniejsze o ok. 1-2 litry w stosunku do LPG. jedno z najmniejsze spalanie jakie miałem to trasa z Gdańska do Warszawy. średnia predkość 100-130 Spalanie wyszło 9.1 l/LPG Najmniejsze zanotowane, to 8.7l/LPG..spokojna jazda na trasie nie przekraczając 90-100 km/h Największe około 16.8l/LPG w mieście...większego nie pamiętam...
5,0
Stosunek jakość/cena
warte zakupu z rocznika 2004 i starszego do 2002.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek. Żarówka po 5 mies. uzytkowania wymieniona z przodu (mijania)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto z klasa i niezawodne.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.5 i V6 24V 237KM 174kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Concorde II