Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Cirrus Sedan

Exchrysler, 15 lat temu
Silnik 2.5 i V6 24V 164KM 121kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Chrysler Cirrus Sedan 2.5 i V6 24V 164KM 121kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : miękki komfort najwyższej klasy, za niskie pieniądze. Dopóki nie zacznie się psuć - wtedy należy toto sprzedać albo oddać, whatever...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdza na masce
Przeniesienie napędu : skrzynia pada
Układ hamulcowy : częste wymiany klocków, ale tak jest przy automacie....
4,0
Całokształt
Napęd OK, skrzynia póki działa, też OK. Zawieszenie rewelka, kabina jak z samolotu. Wysoki komfort jazdy, bezpieczeństwo, widoczność. Tylko te koszty.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Póki działa jest OK. Jak się zacznie sypać, kopać, rozgrzewać - naprawy to dramat.
4,0
Układ jezdny
miękki, jak wszystko z US
Komfort
4,0
Widoczność
Ogromna przednia szyba, trochę słaba widoczność przy parkowaniu z tyłu,zderzaki wystają nieco poza linię, częste otarcia.
4,0
Ergonomia
Wszystko w kabinie przemyślane, w dobrym stylu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pełno miejsca dla dwójki dorosłych i dwójki dzieci. Pojemny bagażnik. Miękkie wygodne fotele. Super.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SMOK! i drogi luksus. Ceny napraw i dyletanctwo serwisów zwala z nóg. To nie wóz na Polskę tylko na USA.
3,0
Stosunek jakość/cena
Studnia bez dna - w ten samochód można ładować dowolną ilość pieniędzy i na pewno nie należy to do przyjemności. Z pewnością komfort jazdy i satysfakcja nie rekompensuje strat finansowych, zwłaszcza przy aucie używanym, bez gwarancji i przy permanentnym braku fachowych serwisów. Korzystałem z dwóch i \"fachowcy\" zachowywali się tak, jakby pierwszy raz w życiu widzieli daną usterkę, lub zbywali problem uśmiechem. Check-Engine pali się bez przerwy i trzeba po prostu olać tę lampkę, bo żaden serwis i tak nie jarzy tej elektroniki. Szkoda słów. Nie bez kozery mechanicy w USA żyją z naprawy Chryslera i Dodge\'a. Inne jakoś jeżdżą...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kilka wymian kabli WN w ciągu 4 lat, wymiany różnych części zawieszenia, pękające poduszki pod silnikiem i skrzynią, irytujący brak żarówek w handlu (US), klocki znikające w oka mgnieniu, zjadanie tarcz hamulcowych.... starczy. Generalnie jednak wewnątrz kabiny nic nie nawala i powoduje wrażenie komfortu podczas eksploatacji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mocny, niezawodny wolnoobrotowy silnik. Skrzynia automatyczna do pewnego momentu działała sprawnie i niezawodnie. Po pewnym czasie jednak, po rozgrzaniu, zaczęły \"wypadać\" biegi, skrzynia \"kopie\" i wypina. Podejrzewam że planetarki poszły, koszt naprawy min 4-5 tysięcy :-( i brak gwarancji że za rok-dwa znowu się coś nie zwali. Mało fachowców od naprawy skrzyń.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 i V6 24V 164KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Cirrus Sedan