Auto niesamowicie wygodne, pakowne. Silnik 5.7 Hemi nie do opisania, kultura pracy niesamowita. Koszty eksploatacji znikome w porównaniu do europejskich odpowiedników gdzie wymiana rozrządu potrafi kilka tyś kosztować. Największy minus to zawieszenie i układ kierowniczy. Nie chodzi mi o awaryjność tylko precyzje i zestrojenie zawieszenia typowo amerykańskie:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy, dynamika rewelacyjna. Spalanie minimum 17L. Takie rzeczywiste 20L trzeba liczyć. Silnik świetnie współpracuje z LPG.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia typowy hydrokinetyk. Nie jest może demonem szybkości zmiany biegów, ale odwdzięcza się trwałością i niezawodnością.
3,0
Układ jezdny
Jak dla mnie zawieszenie i precyzja prowadzenia trochę za amerykańskie.
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Środek przestrony i wygodny. Jakość niektórych materiałów mogła by być lepsza.
3,0
Wyciszenie
Jak to przy Suw-ach przy dużych prędkościach opory powietrza robią swoje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pomimo pokaźnego spalania, auto nie jest drogie w utrzymaniu części dostępne. Proste rozwiązania technologiczne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chrysler oferuje dużo za całkiem sensowne pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 V8 340KM 250kW
[l/100km]