Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Aspen

MoparBoy, 2 lata temu
Silnik 5.7 V8 340KM 250kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 93 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Chrysler Aspen 5.7 V8 340KM 250kW 2007-2016 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Mam od prawie 5 lat jako trzecie auto w rodzinie. Nie sprzedam go nigdy. Fantastyczny, komfortowy, praktyczny, zwrotny, bardzo mocny i szybki mały czołg. Pali też jak czołg, to w zasadzie jedyna poważna wada. Z uwagi na elegancki, a przez niektórych odbierany jako wulgarny wygląd wywołuje nieraz dziką chęć wykazania się właścicieli wielokrotnie droższych aut... i przeważnie zbierają oni tęgie baty... no... na prostej... albo na światłach, bo w zakrętach to jednak nie jest mini cooper :) Szukajcie HEMI, w dobrym stanie. Auto warte każdej złotówki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ostatnia chwila na zabawy z potężną benzyną - kto zawsze marzył, niech się spieszy.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma się do czego przyczepić.
3,0
Układ jezdny
Precyzji się nie spodziewałem.
5,0
Karoseria
To mocny punkt programu. 8 osób jedzie komfortowo, tego nie ma większość vanów. Pralka, lodówka, pół tony węgla... ładujesz i prawie nie czujesz, że coś ciężkiego wieziesz.
Komfort
5,0
Widoczność
Prawidłowa.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi, zachwytów wielkich nie należy oczekiwać, szyb nie mrozi - przyczyną jest duża kubatura. Na plus nawiewy na 3 rzędy, z możliwym sterowaniem z tyłu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za cenę trzeciego rzędu jest tylko poprawnie (ale nie ciasno).
5,0
Wyciszenie
Z fabrycznym wydechem, albo Walkerem Quiet-Flow jest bardzo dobrze przy spokojnej jeździe. Kiedy trzeba potrafi ryczeć godnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części jest dużo i łatwo dostępne - jak nie na allegro, to np. na rockauto albo od dealerów z US. Rozrzut cenowy jak przy każdym innym aucie. Przykro mi, ale nie jest to na pewno auto dla ludzi, którzy wydadzą na nie ostatnie pieniądze - trzeba być przygotowanym na to, że gdy coś walnie grubiej może zaboleć np. na 10-15k PLN. A walnąć może, bo auta przyjeżdżają z US w różnej formie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za auto w stanie w jakim kupiłem (ze śmiesznym przebiegiem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auta naprawiam samemu - jestem samoukiem i radzę, póki co, ze wszystkim. To nie Toyota, ale też nie Tavria. Chińskie łączniki stabilizatorów z allegro za 35 zł szt. wytrzymują 25 tys. km - wymiana zajmuje pół godziny. Żaróweczki od podświetlenia wnętrza często wymagają wymiany.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W Hemi częstą usterką są pękające śruby mocujące kolektory wydechowe. O ile śruba pęknie tak, że uda się ją wykręcić - jest to proste do samodzielnego naprawienia. W przeciwnym wypadku może to wymagać większych umiejętności. Miałem na szczęście ten pierwszy, poradziłem sam. Tak jak napisałem w innym punkcie, to nie Toyota - mam niecałe 100 tys. przelotu i tam nie robiłbym pewnie nic, ale Toyota jest niestety nudna jak flaki...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 V8 340KM 250kW [l/100km]

Średnie zużycie
18,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
25,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
15,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Aspen