Szukałem AudiQ7 ale za podobny rocznik to mszę około 15tyś więcej dopłacić. Ponadto silnik Aspena v8 5,7 HEMI. Dźwięk to poezja a spalanie przy mojej jeździe przy danej cenie LPG wychodzi jakbym jeździł Dieslem który pali 6/100. Osobiście nie zanotowałem większego spalania jak 18,8 ale jeżdżę oszczędnie to nie znaczy jak emeryt bo chce się depnąć mając te 340KM. Silnik prosty jak budowa cepa. Jeden wałek rozrządu i prawie żadnej elektroniki sterującej "zamykaniem" cylindrów gdzie przy nie obciążonej jeździe 4 z 8 cylindrów przestają pracować - tzw MDS. Wymiana oleju w skrzyni według instrukcji co 10 lat lub 180tyś km - ja wymieniam co 60tyś. Rozrząd na łańcuchu i jakbyś chciał wymienić to części oryginalne MOPAR to koszt 500zł nie jak w Q7 kilka tyś. Amorki oryginalne 160zł. Jedyna większa kwota to przy wymianie świeć bo ta bestia ma 2 świece na cylinder.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 V8 340KM 250kW
[l/100km]