Szukaj

Oceny Chrysler Aspen 5.7 V8 340KM 250kW 2007-2016

Podsumowanie 9 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Chrysler Aspen 5.7 V8 340KM 250kW 2007-2016 - Oceń swoje auto
4,54
średnia ocena z 9 ocen
7% lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Chrysler Aspen 5.7 V8 340KM 250kW 2007-2016

4,4
~MoparBoy
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Mam od prawie 5 lat jako trzecie auto w rodzinie. Nie sprzedam go nigdy. Fantastyczny, komfortowy, praktyczny, zwrotny, bardzo mocny i szybki mały czołg. Pali też jak czołg, to w zasadzie jedyna poważna wada. Z uwagi na elegancki, a przez niektórych odbierany jako wulgarny wygląd wywołuje nieraz dziką chęć wykazania się właścicieli wielokrotnie droższych aut... i przeważnie zbierają oni tęgie baty... no... na prostej... albo na światłach, bo w...
4,7
~Wujek
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Samochód nie był popularny nawet w USA (co nie znaczy, że nie jest tam ceniony), u nas nie wspominając - przygotujcie się pytania gdziekolwiek się pojawicie: a co to, a jaki wielki, a ile pali, a co pod maską? Poza tym.. no cóż... to mały czołg porucznika Grubera. 5.7 HEMI daje frajdę z jazdy już chyba legendarną. Wyprzedzanie, start spod świateł... on to robi jakby mimowolnie. Są oczywiście szybsze auta, ale mało które jest takim 2,5 tonowym...
4,5
~Adam
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Szukałem AudiQ7 ale za podobny rocznik to mszę około 15tyś więcej dopłacić. Ponadto silnik Aspena v8 5,7 HEMI. Dźwięk to poezja a spalanie przy mojej jeździe przy danej cenie LPG wychodzi jakbym jeździł Dieslem który pali 6/100. Osobiście nie zanotowałem większego spalania jak 18,8 ale jeżdżę oszczędnie to nie znaczy jak emeryt bo chce się depnąć mając te 340KM. Silnik prosty jak budowa cepa. Jeden wałek rozrządu i prawie żadnej elektroniki...
4,4
~Maniek
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Auto niesamowicie wygodne, pakowne. Silnik 5.7 Hemi nie do opisania, kultura pracy niesamowita. Koszty eksploatacji znikome w porównaniu do europejskich odpowiedników gdzie wymiana rozrządu potrafi kilka tyś kosztować. Największy minus to zawieszenie i układ kierowniczy. Nie chodzi mi o awaryjność tylko precyzje i zestrojenie zawieszenia typowo amerykańskie:)
4,1
~Marek
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Potrzebowałem rodzinne kombi z trzecim rzędem siedzeń.To auto wspaniale spełnia moje oczekiwania. Wygodny, z instalacją gazową do przeżycia (średnio 22l gazu.) Jak potrzeba spokojnie pociągnie łódkę, przyczepę...
4,8
~Dariusz Warszawa
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Swietne auto . Mysle ze bardzo nie doceniane . Szybkie , niezawodne , bezpieczne i niesamowicie wygodne . Lista wyposazenia jest tak dluga ze nie starczylo by tu miejsca . Samochod typu - tankujesz , wymieniasz oleje , filtry i klocki - i jezdzisz . W sumie ŻADNYCH dodatkowych kosztow utrzymania .
4,9
~jac23
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
fantastyczne auto które zdecydowanie wyróżnia się na drodze tańsze od Q7 czy x5 a szybsze , większe i nie tak popularne na drodze ociekające chromem fajnie wykończone wnętrze z mnóstwem gadżetów
4,2
~dmc
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Tam wyżej jest błąd - te auta miały w większości napęd na dwie osie (aczkolwiek automatycznie, jak w jeepie). Co do spalania to max jaki miałem to 20l/100km z jakąś częścią dziesiętną jeszcze (jazda głównie miejska). Minimum zaobserowałem przy okolicach 110km/h i wynosiło mniej niż 12l/100km. Oberwacje z trasy nad morze - na autostradzie, 170km/h + tempomat to 17,5l/100km, trochę wolniej i bardziej jednostajnie i spokojnie spada do... (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
5,0
~sigi
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
silnik 5,7 Hemi -to jest to.Wspaniała praca i ten wydech:) (Silnik)
Chrysler Aspen