Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler 300C II Sedan

Paweł, 6 lat temu
Silnik 5.7 V8 363KM 267kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chrysler 300C II Sedan 5.7 V8 363KM 267kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Mam RWD. Bałem sie o kontrole przy tak dużej mocy. Nic z tych rzeczy. Fakt, trzeba ogarniać, ale to naprawdę żaden problem, a wręcz atut. Nooo, być może przy Launch Starcie z pole P, gdy kolo ciebie czai się baardzo mocny BMW Xdrive z AWD. Wtedy trzeba dość czujnie żeby nie wyjść na palacza opon. Porównując jednak 300C z BMW7 oba RWD - Bemą nie da się jeździc po mokrym!
5,0
Całokształt
Jak do tej pory najlepsze moje auto w życiu. A mialem kilkanaście w ciagu 20lat. Niesamowity moment obrotowy, radość z dzikiej mocy, ogromnego silnika wynagradza owiane zła sławą "ogromne" spalanie. Czy ogromne? Po mieście w pełnym ogniu max 20l , a na trasie z przewrażliwioną żoną (czyli 100km/h) - nawet 8l/100. Mając gaz to wynik lepszy od Golfa. Przy prędkości 120/140 - 12l/100 Niepowtarzalna sylwetka, wspaniały dźwięk silnika, doskonale wyposażony prawie każdy egzemplarz +2012rok; Chłodzone i podgrzewane fotele przod/tyl, chłodzenie i podgrzewanie kubeczków (!!), panoramiczny dach, rozbudowany komputer z kontrolą prawie wszystkiego, navi, tel, trakcja, kontrola temp wszystkich płynów, ciśnienia and so on... Audio - u mnie ok 500W mocy, Alpine. Piękny, czysty dźwięk, do tej pory dziwie się jak można uzyskać taki bas bez subwoofera. A na koniec - naprawy tańsze od Hondy Civic Stype. Wiem, bo wyżej wspomniana żona takim autkiem właśnie pomyka. Jedyne do czego bym się przyczepił to hamulce. Są mocne, ale bardzo łatwo przegrzać tarcze. Jak u każdego Amerykana w sumie. Warto wstawić sportowe, produkowane na Europę, od niezależnego producenta. Generaly: Jeśli chcesz przedłużyć sobie męskość, nie idąc jednocześnie z torbami - you got it!
Wrażenia
5,0
Silnik
Dziki ogień! Moc w każdym zakresie. Czujesz się jak w samolocie na pasie startowym. I to , doslownie przy każdej prędkości. A jednocześnie przy spokojnej jeździe cichutki, że można szeptać. przy 170/h na autostr bardziej przeszkadza szum powietrza i szum opon
4,0
Skrzynia biegów
Mam 5 gear. Myślę, że przydałaby się nowsza wersja - 7 lub 8 G. Ale to w nowszych wersach od 2015 bodajże.
5,0
Układ jezdny
Amerykański komfort, ale zestrojony na tyle, że można być tygrysem.
5,0
Karoseria
bez zatrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Kombinacja benz i gazu daje kilkaset km zasięgu, niestety tutaj dizel ze swoim zasiegiem 1000km zawsze wygra.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie. Dodatkowe bajery typu grzana kierownica , tylne fotele i analiza pogody naprawde pomaga. Auto można odpalić z pilota, a komp sam albo podgrzeje albo schłodzi fotele i sam dopasuje temp w środku w ciagu kilku minut. No czad normalnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Amerykańce to grube ryby. Miejsca dla wszystkich wszędzie.
5,0
Wyciszenie
Probowałem BMW 750i, BMW730D i to. Najgorzej Bema dizel. Przy 160 prowadzi się normalną rozmowę. Slychac tylko szum powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wystarczy przysłowiowy młotek. Tak na poważnie, wahacz 400pln, opona 600pln. Mam 18tki, tarcze OEM 500/kpl, sportowe 1000/szt Jeśli decydujesz sie na lepszy look we wsi - kola 20 lub 21 wchodzisz na szlak dla zawodowców. Drozsze wymiany, opona ok 1k, szybko pada zawieszenie. Spalanie z gazem - ok 30-50pln/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Porsche za 30% ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No na razie nic sie nie dzieje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 V8 363KM 267kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler 300C II Sedan