Silnik
: Spalanie na poziomie 1.4 fsi a komfort nieporównywalny
5,0
Całokształt
Bardzo wygodny. Cieszy oko. Silnik i skrzynia współgrają ze sobą idealnie. Po kilku innych autach przez ostatnie 15 lat najlepszy samochód dotychczas. Do wyboru miałem nowszeg B8, BMW 5 z tego samego rocznika lub 300. Nie żałuję. Jeździłem każdym i Chrysler przypadł mi do gustu. 300-setki mogą być tylko z za oceanu. Plus jest taki ze zawsze można dokładnie sprawdzić ich historię. O pomstę do nieba woła oryginalne dopasowanie elementów nadwozia. Bagażnik jak na tak duży samochód nie powala na kolana. Po przesiadce z kombi trzeba niestety skorygować wakacyjno/bagażowe przyzyczajenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moment obrotowy, spalanie i kultura pracy na najwyższym poziomie.
5,0
Skrzynia biegów
8mio biegowa ZF chodzi jak poezja. Nie bez powodu jest montowana w najdroższych samochodach na rynku.
5,0
Układ jezdny
Sprawnie i komfortowo. Manewry na parkingu i przy zawracaniu jak w golfie
4,0
Karoseria
Fabryczne dopasowanie elementów nadwozia nie jest tak dobre jak by się chciało.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę jak czołg i bunkier w jednym. Widoczność przy manewrach poprawia seryjna kamera cofania.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna działa bardzo sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla 4 osób jak na kanapie przed telewizorem. Dla 5 jest wystarczająco wygodnie na dłuższą podróż.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest bardzo dobre. Specjalne szyby laminowane robią robotę. Przy 130 na autostradzie można szeptać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Standard
5,0
Stosunek jakość/cena
Napewno wygląda i jeździ jak droższy samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 V6 292KM 215kW
[l/100km]