Karoseria
: Wszystko, uwielbiam ten samochod i zostaje z nim jeszcze na dluzej tyle ze z modelem najmocniejszym SRT8
5,0
Całokształt
Juz na poczatku dawalem tu ocene 4 lata temu, dzis dodaje ja ponownie, po 4 latach uzytkowania auto zmieni wlasciciela i na pewno on tez bedzie zadowolony latami. Ja przesiadlem sie na ten sam model tylko 6.1 litra SRT8 :D
Wrażenia
5,0
Silnik
prze 4 lata uzytkowania zadnych powaznych usterek, dodam ze auto mam od pierwszego wlasciciela i to ma duzy wplyw, w ciagu uzytkowania normalne wymiany drazkow stabilizatora ktore sa slabe, alternator regeneracja to tyle z napraw.
5,0
Skrzynia biegów
Przy zakupie auta wymienilem profilaktycznie olej w skrzyni oczywiscie na Mopara, za niedlugo pasowaloby znow wymienic, skrzynia dziala bez zarzutow po 232000km
5,0
Układ jezdny
Ostatni problem to stukanie w zawieszeniu ktore ciezko bylo zlokalizowac, w tych autach luzy szuka sie na kanale nie na podnosniku, wybity gorny wahacz bylo ciezko znalezc ale sie udalo
Komfort
5,0
Widoczność
Przestronne wielkie auto nawet w tyle posiada mnostwo miejsca, fotele sa wygodne na dlugie trasy, czesto jezdze po 400km trasy bez przerwy i wcale nie czuc zmeczenia czy jaiegos dyskomfortu
5,0
Ergonomia
Jesli ktos sie nastawia ze auto bedzie mniej palilo to sie pomylil, jednak silnik posiada system MDS ktory wylacza polowe silnika przy lynnej jezdzie tym samym spalanie jest mniejsze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
silnik w zimie szybko sie nagrzewa, po jakis 500metrach mozna juz grzac w aucie, jednak nawiew na twarz ciezko ustawic tak aby bylo dobrze, albo jest za chlodno albo za goraco, za to nie ma tego problemu przy wlaczonym nawiewie na przednia szybe. Klimatyzacja w zimie potrzebuje czasu aby sie schlodzic.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna, w srodku jest jak w czolgu, male szybki ale przestrzen zarowno dla kierowcy jak i dla pasazera oraz pasazerow z tylu jest dosc duza, podroz z tylu nawet za kierowca ktory posiada 2metry wzrostu jest dosc wygodna
5,0
Wyciszenie
silniczek pracuje cichutenko, jak na jednostke 3 litrowa jest cichszy niz inne dwulitrowce, poza tym wyciszenie auta tez jest na dobrym poziomie, mankamentem sa jakies male plasticzki ktore potrafia trzeszczec czasami a szczegolnie w okresie zimowym.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chrysler po 4 latach uzytkowania waszedl mnie taniej niz poprzednie auto jakim byl passat b5 ktory co chwile sie psul a w dodatku palil wiecej nic cegla :D jest to jednak duza jednostka wiec nie ma co sie spodziewac oszczednosci na paliwie, jednak na trasie potrafi zejsc ponizej 8 litrow
5,0
Stosunek jakość/cena
bez porownania do innych samochodow, warto wylozyc kwote 35-40tysiecy pln na ten model, pamietajac o tym ze na rynku sa te modele nawet po 25tysiecy zl to zakup taniego modelu wiaze sie zazwyczaj z ciaglymi problemami.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mankamentem sa klamki zewnetrzne ktore lubia sie lamac, jednak wystarczy troche kleju, gwintu 6mm oraz godzina roboty aby uporac sie z problemem raz na zawsze, zakup nowej klamki to kilkaset zlotych, i niestety nikt nie da nam gwarancji ze ona sie nie zlamie za pol roku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
alternator, niestety kiedys zawiodl i musial trafic do regeneracji, koszt 1600pln, oraz zablokowana skrzynia biegow, jednak dzieki forum chryslera wiedzialem jak ja odblokowac i tym samym zaoszczedzilem kilkaset zlotych na lawete, a winny byl maly plasticzek ktory sie zlamal.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 CRD V6 218KM 160kW
[l/100km]