Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler 300C I Touring

aaa, 14 lat temu
Silnik 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : opinie o zawieszeniu krążą kiepskie, ale chyba dotyczą tylko amerykańskiej wersji, dla mnie zawieszenie europejskie to idealne połączenie komfortu i pewności prowadzenia.
5,0
Całokształt
super wygodne, komfortowe auto na długie trasy, w ciągu 36 godzin zrobiłem 1,5 tys. km i nie byłem zmęczony
Wrażenia
5,0
Silnik
mam czipa na 260KM i 560Nm, wiec zbiera się bardzo przyzwoicie, pracuje bardzo równo i bez wibracji, przy dźwięku mogli by fachowcy troszke popracować aby był ciekawszy (co nie znaczy głośniejszy)
4,0
Skrzynia biegów
Automat 5 biegów, w sumie niezły, ale gdyby miał 6 bieg (nadbieg) to po autostradach latałobysię przyjemniej. Do pełni szczęścia brakuje jeszcze przycisku sport - ale jak się przy wyprzedzaniu pomoże autostikiem to jest ok.
4,0
Układ jezdny
Mam europejska wersję, więc nie specjalnie sie wychyla na zakretach i zapewnia rewelacyjny komfort, nic nie stuka, nie dobija, nie buja a jak na takiego kolosa prowadzi się calkiem pewnie. Przy prędkościach w okolicy 200km/h trzeba uważać na podmuchy wiatru. Czuć, że prowadzi się duże i ciężkie auto, ale to tylko zwiększa poczucie komfortu.
Komfort
4,0
Widoczność
W miarę ok. z tyłu konieczne czujniki (u mnie seryjne)
4,0
Ergonomia
Trzeba się przyzwyczać do lewej dźwigni, która jest od świateł, migaczy, wycieraczek przednich i spryskiwacza, a po prawej dźwigienek brak. Rewelacyjna możliwość doboru pozycji - elektryczne siedzenia, elektrycznie regulowana kierownica i w mojej wersji elektrycznie regulowane pedały, i to wszystko zapamiętuje guziczek memory
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima wydajna, ale automat od klimy potrzebuje chwili do namysłu, po zmianie parametrów, szkoda że nie ma możliwości rownoczesnej zmiaty temperatury stref.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna, jeżeli ktoś narzeka w tym aucie na brak miejsca to znaczy, że w nim nie siedział.
5,0
Wyciszenie
Do 160 km/h można rozmawiać szeptem, powyżej zaczyna słychać szum powietrza ale nie jest on dokuczliwy. Dźwięk silnika to szelest, aż szkoda że przy wyższych obrotach nie slychać silnika w bardziej wyrazisty sposób. Po za tym 300W ststemu boston acoustic zapewnia taki rewewlacyny dźwięk, że nic innego nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taką kolubrynę to rewelacja, przy jeździe przepisowej na trasie 8,5 l/100km, a przy pełnym ogniu na autostradzie 13,5 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
za cenę o 10% wyższą od Forda mondeo 2,5T którym jeździłem poprzednio mam auto o wiele większe, wygodniejsze i bardziej komfortowe (kupiłem fabrycznie nowy rocznik 2008)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na początku coś lekko postukiwało, ale po 2 tys. km przestało. czasami przy długim czasie włączenia potrafi zawiesić się odbiornik radiowy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 CRD V6 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Chrysler 300C I Touring