Przez 4 lata przejechane ponad 70 tys. km bez problemów. Raz mnie zawiódł we Włoszech, zepsuł się wentylator chłodnicy. Poza tym wymiana oleju co ok 9 tys. km, filtrów i silnik super pracuje. Od wymiany do wymiany dolewam ok 2 l oleju.
4,0
Skrzynia biegów
No niestety zepsuła się i koszt naprawy wyniósł ponad 5 tys zł, ale razem z reduktorem AWD!
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie przód zrobione i już żadnych stuków od 40 tys km, komfort jazdy.
4,0
Karoseria
Jak każdy chyba egzemplarz błotniki tył zżera rdza, idzie właśnie do roboty
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność ograniczona, ale da się przyzwyczaić, właśnie za to go lubię.
5,0
Ergonomia
Ergonomia rewelacja, intuicyjna...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze grzeje i chłodzi, szyby nie parują
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni aż nadto
5,0
Wyciszenie
Cicho do 140 km/h. Szybciej niż 200 nie jechałem...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny części przyzwoite
5,0
Stosunek jakość/cena
super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem awarii
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie skrzynia i reduktor AWD padły w jednym czasie. Przypadek? Nwm. Przy 290tys km...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 AWD 340KM 250kW
[l/100km]