Auto ma styl, i chociaż w PL teraz ich coraz więcej na ulicach, to mało który ma V8 pod maską, a na palcach jednej ręki zliczyć można te z napędem AWD
Wrażenia
5,0
Silnik
Ładnie gada, elastyczny - raczej nie jest to mistrz spod świateł (2 tony), ale elastyczność jest ok.
4,0
Skrzynia biegów
Różnie to z nią bywa, czasami ospale zmienia biegi - nie jest to DSG, ale jeździłem z gorszymi.
5,0
Układ jezdny
Brak zastrzeżeń.
5,0
Karoseria
Ma swój styl (a'la biedny gangster z USA)
Komfort
3,0
Widoczność
Słabiutko... Ale ten typ tak ma.
Wyższe osoby muszą się przyzwyczaić do zatrzymywania się przed światłami kilka metrów wcześniej lub obserwować je przez szyberdach ;)
Szyby boczne malutkie, martwa strefa przeraża...
5,0
Ergonomia
Miejsca w sam raz, może jedynie bagażnik trochę za niski (przez nagłośnienie).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Regulacja temperatury - ciepło/zimno - nic pomiędzy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzenia na maksa w tył i na kanapie z tyłu jest miejsce
5,0
Wyciszenie
Ciszej niż C5 II, Laguna 2FL
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy zaniedbanym egzemplarzu sam remont zawieszenie (przód + tył AWD) to ok 6-7 tysięcy, regeneracja mostu - 4 tysiące (a są dwa), komplet świec 700zł (16 sztuk).
5,0
Stosunek jakość/cena
Brak zastrzeżeń - jeżeli ktoś jest gotowy na amcar'a
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podświetlenie paneli na desce rozdzielczej (można samemu ogarnąć z instrukcją na YT).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wielowahacz (przód 2, tył 5), podobno problemy z MDSem (u mnie ich nie zaobserwowałem)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 AWD 340KM 250kW
[l/100km]