Super prezentująca się limuzyna, zwraca uwagę młodzieży, dorosłych i dziadków, z potężną mocą i wielkim wygodnym wnętrzem. Bezpieczeństwo na 5+ posiadam rzadko spotykaną wersję 4x4 ( AWD) dającą pełną kontrolę nad tym ostrym i szybkim samochodem.
Wrażenia
5,0
Silnik
W kulturze pracy i dźwięku silnika HEMI można się zakochać. Moc jaka drzemie w tej jednostce napędowej zaskoczy nawet najbardziej wybrednych automaniaków. Miałem kilka BMW serii 7, Jeepy 5,2 i 4,7 ale 300c z tym silnikiem bije je wszystkie w przedbiegach 6,5s 0-100 ... szok przy 2 tonowym samochodzie
5,0
Skrzynia biegów
Praca skrzyni bez szarpnięć i zrywów, fajna zabawa tiptronikiem. Przy włączeniu na opcję sterowania ręcznego skrzynią i wciśnięciu gazu do spodu, pasażerowie o słabych nerwach zaczynają zachowywać się jak na rolerkosterze
4,0
Układ jezdny
W tym przypadku przydałaby się pneumatyka, 2 tony samochodu, straszna moc i olbrzymie gabaryty samochodu na zakrętach zaczynają przejmować panowanie nad 300c, dobrze że jest kontrola trakcji ale wydaje mi się że jest troszeczkę za miękko.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie źle, biorąc pod uwagę szyby jak w pancerniku ... ale jest to cały urok tego samochodu. Na pewno nie jest to auto dla początkującego kierowcy, jeśli ktoś dobrze czuje się za kółkiem to jest spoko.
5,0
Ergonomia
Perfekcyjna, wszystko na swoim miejscu bez zbędnych przycisków, posiadam wersję z navi - bardzo ładnie dobrane dodatki drewno chrom.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Równomiernie rozprowadzony nadmuch w ustawieniu auto. Sprawnie działające ogrzewanie wnętrza, szybka klimatyzacja i miłe dla siedzenia ogrzewanie foteli.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No co do przestrzeni to miałem 2 lata temu E38 w wersji long, niczym ale to na prawdę niczym 300c nie ustępuje BMW7 ... po prostu ma przepastne przestrzenie wewnątrz kabiny
5,0
Wyciszenie
Jak chcemy \"słyszeć\" ciszę wystarczy lekko muskać pedał gazu, słyszymy ciche mruczenie silnika. Można szeptać w samochodzie jadąc 140km/h, jak dociśniemy tą bestię usłyszymy w kabinie dźwięk jak z typowej rajdówki czy ścigacza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po zainstalowaniu instalacji LPG Prins za 7000 zł. zrobiło się ekonomicznie. 15 litrów gazu na trasie i 21 w mieście po przeliczeniu na benzynę taje super wynik.
3,0
Stosunek jakość/cena
ZA 2005R MUSIMY ZAPŁACIĆ OKOŁO 75000 ZŁ.
I CO W ZAMIAN MAMY ???
- NIE TUZINKOWY SAMOCHÓD
- Z POTĘŻNYM SILNIKIEM
- PEŁNYM WYPOSAŻENIEM (SKÓRY, NAVI, 4X4, KONTROLĄ TRAKCJI, SENSORAMI DESZCZU, ZMIERZCHU, ITD...)
DLA KOGOŚ KTO KUPI ZA TĄ KWOTĘ NOWEGO!!! GOLFA CZY OCTAVIĘ TO PEWNIE DROGO, DLA MANIAKÓW MOTORYZACJI TO W SAM RAZ ABY CZUĆ FRAJDĘ Z PORUSZANIA SIĘ NA 4-CH KÓŁKACH .... POZDRAWIAM
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Minimalne trzeszczenie tapicerki przy dużych mrozach, ale w innych samochodach jakie wcześniej miałem podczas mrozów również występowały takie niedogodności.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie chwal dnia przed zachodem słońca ani ba..y przed śmiercią, na razie ok.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 AWD 340KM 250kW
[l/100km]