Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler 300C I Sedan

d0m4nsky, 2 lata temu
Silnik 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 248 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler 300C I Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : rewelacja, mimo mocy zbliżonej do S-klasy/A8 z tamtych lat auto jest bardziej brutalne, do tego pięknie brzmi na zrobionym wydechu
Inne : wnętrze, myślałem że będzie zdecydowanie gorzej
5,0
Całokształt
Auto jest solidne, ma swój niepowtarzalny klimat, nie jest awaryjne
Wrażenia
5,0
Silnik
Amerykańska V8, pięknie brzmiąca i oddająca brutalnie moc, od samego dołu
5,0
Skrzynia biegów
Stary dobry automat od Mercedesa - nie jest to najszybsza skrzynia, ale jest bardzo trwała, naprawa/wymiana nie generuje dużych kosztów
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak starsze Mercedesy, zawieszenie mięciutkie pływające, układ kierowniczy chodzi z odpowiednim oporem, podobnie hamulec (przez co początkowo może się wydawać że auto ma słabe hamulce, ale nie jest to prawda)
5,0
Karoseria
2004 rok salon niemcy - brak rdzy, podłoga cała zdrowa, na błotnikach od spodu pojawia się już delikatny nalot, ale jest naprawdę dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
Niskie szyby, ogromne gabaryty - idealnie nie jest, ale jeśli ktoś miał wcześniej styczność z autami podobnych rozmiarów to nie ma żadnych problemów nawet w mieście
5,0
Ergonomia
Auto jest ogromne (w środku większe niż A8 czy S-klasa), wszystko jest na swoim miejscu - duży podłokietnik, cupholdery pod ręką, sterowanie radiem i komputerem z kierownicy. Jest regulacja pedałów, kierownicy w dwóch płaszczyznach, niczego nie brakuje
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bardzo szybko się nagrzewa jeśli mamy sprawny układ chłodzenia, czasami wystarczają 2 kilometry (zimą!) żeby zaczęło lecieć ciepłe powietrze. Klimatyzacja również działa rewelacyjnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie więcej przestrzeni niż w S-klasie/A8 zarówno z przodu jak i z tyłu
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, nie jest to poziom nowych limuzyn, ale w aucie da się swobodnie rozmawiać na autostradzie, jest cicho, zdecydowanie ciszej niż w starszych europejskich kompaktach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przednie zawieszenie na polskich drogach szybko siada, ale nie jest bardzo drogie. Jeśli nie ładujemy chińczyków to bez problemu wystarcza na kilka lat. Czasami zdarzają się drobne problemy z elektryką
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W 5.7 hemi w początkowych rocznikach jest znany problem z wypadającymi gniazdami zaworów, jednak można temu w pewnym stopniu zapobiegać - termostat o niższej temperaturze otwarcia, wyłączenie systemu MDS, zmiana programu od wentylatorów silnika. Do tego powoli go rozgrzewać, nie gasić po ostrej jeździe i problem praktycznie znika

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 16V 340KM 250kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
17,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
23,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler 300C I Sedan