Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Tahoe GMT840

stenn, 15 lat temu
Silnik 5.3 i V8 288KM 212kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 107 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Tahoe GMT840 5.3 i V8 288KM 212kW 1999-2004 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 5,3 V8 - muzyka dla uszu
5,0
Całokształt
Najlepszy SUV świata dla mnie na drogi utwardzone i lekki teren. Choć wiem że potrafi sobie poradzić w ciężkich warunkach. Mechanicznie bardzo proste trwałe rozwiązania. Elektronika zaawansowana ale bez przesady. Wszystko na swoim miejscu. Dla mnie super
Wrażenia
5,0
Silnik
Extra elastyczny silnik. Piękna kultura pracy. Ta moc z wolnoobrotowego silnika - hmm i ten gong;)
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam negatywnych uwag - jeżdżąc już nie jednym automatem, szkoda tylko że 4 stopniowa
4,0
Układ jezdny
Jak na takiego kolosa i wysokość nawet na standardowej szerokości ogumieniu nie kładzie się na zakrętach. Oczywiście to nie subaru - ale na pewno lepiej się prowadzi niż Pajero czy Patrol - bez porównania, komfort zachowany
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłem problem szczególnie jak coś małego za tobą się schowa - należy być czujnym, zaś przód zaskakuje dobrą widocznością oraz extra lustra.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Samochód stworzony dla ludzi - a nie jak w większości europejczyków bądź japończyków design ważniejszy niż użyteczność.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie narzekam
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w extra sofie przed telewizorem. Powala wygodą podróżowania. Jeździłem już niejednym samochodem z półki extrawaganckich, luksusowych innych amerykańskich - ale to dla mnie auto doskonałe. Bezpieczne, eleganckie, o odpowiednim momencie obrotowym - nic dodać nic ująć. Napewno nie zauroczy fanatyka audi 80 bądź fanatyka passata
4,0
Wyciszenie
Bardzo ładnie wypracowane. Jedziesz spokojnie nie słyszysz prawie silnika poza oponami i wiatrem. Wciskasz pedał i gong silnika gra lepiej niż dobre radio...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak przeliczasz kilometry podróżowania poprzez ilość litrów spalonego paliwa - to kup sobie 1,9tdi. Zaś jeżeli cenisz bezpieczeństwo, komfort, dynamikę i przyjemność z jeżdżenia - to jest super auto. Mój jest zagazowany - nie narzekam. Jeżdżąc spokojnie w cyklu mieszanym pali mi 19-22 litrów gazu (benzyny 14-18l) Może spalić i 30 - wszystko zależy od umiejętności jeżdżenia takim potworkiem. Pamiętaj ten silnik ma rozłonczane cylindry - dlatego jeżdząc spokojnie bądź na trasie pali naprawdę nie tak dużo. Części i tu lekki klops - podstawowe do kupienia w Polsce, reszta w 2 tygodnie ze Stanów. Cenowo jak do auta tej klasy - napewno taniej niż do Lexusa, czy BMW.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena - hmm wszystko zależne od egzemplarza. Cena nie jest niska - ale coś za coś. Takie auta trzeba kochać i nie patrzeć na opinię innych - bo jak mówi mój syn - aż nie chce się z niego wysiadać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Końcówki drążków kierowniczych(ale to bolączka bo takie mamy drogi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać - bez poważniejszych problemów

LPG - zużycie paliwa dla silnika 5.3 i V8 288KM 212kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
19,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
22,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
16,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Tahoe GMT840