Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Suburban GMT400

MARCIN, 19 lat temu
Silnik 7.4 i V8 233KM 171kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 250 tys. km
Chevrolet Suburban GMT400 7.4 i V8 233KM 171kW 1991-1999 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Używałem tego samochodu, przez ponad dwa lata w północnej Kanadzie. Zapewniał super komfort, bezpieczeństwo i trakcję. Niestety jak na Polskie warunki, samochód jest zbyt wielki i paliwożerny. Lecz gdyby jakimś cudem u nas paliwo staniało do poziomu Kanady/USA - KUPUJĘ OD RAZU!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Mój silnik miał 7,4 , V8 oczywiście i tylko około 230 KM, więc kultura i elastyczność na najwyższym poziomie (moment obr. robis swoje :)))
5,0
Skrzynia biegów
Jak na wóż zza Oceanu, to skrzynia doskonała. Mój miał chłodnicę skrzyni, więc przegrzanie, znane z automatów made in USA było wykluczone. Zmiana biegów - niezauważalna. Tylko na mrozie zdażyło się kilka słabych szarpnięć, ale po rozgrzaniu...
4,0
Układ jezdny
Mięciutko jak w "amerykańcu". Układ jezdny zbudowano z myślą o farmerach i drogach bez zakrętów. Mało złożony konstrukcyjnie, ale spełnia swoje zadanie.
Komfort
3,0
Widoczność
Jaka widoczność??? Samochód ma 5,5 m długości, więc widoczność do tyłu = brak widoczności (chyba, że lusterka, a te potrafią dzięki wielkości wiele pokazać). Do przodu da się przeżyć, dzięki kwadratowej karoserii ;)
3,0
Ergonomia
Niezbyt dobre rozplanowanie. A na nagrodę "bubla" zasługują te ulubione przez amerykańców wielofunkcyjne dzwigienki przy kierownicy, aby je sprawnie obsługiwać, tżeba się urodzic chyba z pięcioma rękami, albo uczyć się intuicyjnej obsługi przez dwa tygodnie...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja SUUUUPER (klima na przód i tył). Ogrzewanie po prostu BOMBA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Hehe, doskonale. Przy takim gabarycie nie ma mowy o ciasnocie...
5,0
Wyciszenie
Przy około 100 km/h cisza i spokój, ale już przy 130 km/h słychac wiatr, ale to nie wina wyciszenia, tylko kształtu karoserii.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na warunki USA i Kanady - ujdzie. Jak na warunki Europejskie - MASAKRA. Przy każdorazowym dodaniu gazu i wyprzedzaniu, drobne się sypią z rury wydechowej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem (w 1999 r.) za 15000 $ Kanadyjskich z przebiegiem 190000 km. Zrobiłem nim ponad 40 000 km. i niezepsuło się w nim nic, dosłownie nic. Lać paliwo, wymieniać części eksploatacyjne (TANIE!!!!) i jeździć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 7.4 i V8 233KM 171kW [l/100km]

Średnie zużycie
21,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
17,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
35,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Suburban GMT400