Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Suburban 1973

Grandrzej, ponad rok temu
Silnik 5.7 195KM 143kW
Rok produkcji 1988
Przebieg: 223 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chevrolet Suburban 1973 5.7 195KM 143kW 1985-1991 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Tu może spokojnie spać wielopokoleniowa rodzina.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Jakieś pierdoły typu wolnodziałające wycieraczki czy szyby. Większość do naprawienia samemu kosztem puszki spraya, podstawowych narzędzi i chwili spokoju.
5,0
Całokształt
To nie jest wóz dla każdego. Kupiłem go bo od lat chciałem amerykańskie V8, ale ceny zawsze zwalały mnie z nóg. Korzystam z wielu starych i nowych wozów, posiadam ich naście, ten miał być absolutnie bez sensu, a okazało się, że jest wspaniałą ciężarówką, wozem weekendowym, wyprawowym, camperem itd. Absolutelly, ultimate car for me! :) Polecam pozytywnie zakręconym. PS Jak masz 20 lat i chcesz nim tanio dojeżdżać na uczelnię to na razie kup sobie matiza, seicento czy inne aigo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przepiękny dźwięk i kultura pracy. W spokojnej trasie 1100km po Polce spalił mi 12.5 l/100km, liczyłem 8 razy z naddatkami, nie chce być inaczej.
5,0
Skrzynia biegów
Mój ma overdrive i robi robotę przepięknie :)
4,0
Układ jezdny
Jeżeli szukasz wyścigówki to idź dalej. Jeśli sterowałeś kiedyś statkiem albo kontenerowcem i Ci się podobało to polecam serdecznie :D
5,0
Karoseria
Tu można absolutnie wszystko! Spanie na łóżku 140x200 z zachowaniem bagażnika i wielu schowków na rzeczy to tylko jedna z zalet.
Komfort
5,0
Widoczność
Fura jest zarąbiście oszklona, przód jest tam gdzie celownik, boki tam gdzie szyby, tył zresztą też. Mimo gabarytu przerośniętego Matchboxa jeździ się nim jak Tico.
5,0
Ergonomia
Jeżeli coś gdześ jest na swoim miejscu, to właśnie tam, Ew. oryginalne radio na kasety przysporzyło mi chwilę wątpliwości.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko jest jak trzeba, nawet jak nie ma klimy. Z racji, że tylni pasażerowie siedzą hektar dalej, jest osobny pstryczek do wentylacji tyłu :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Serio?
4,0
Wyciszenie
Nie słychać tego co na zewnątrz ani pod spodem. Dźwięk V8 zastępuje radio, chociaż, oczywiście można je mieć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak się ciągnie graty ze stanów i się poczeka te 2-3 tyg. to ceny są niższe niż za graty do Poloneza.
5,0
Stosunek jakość/cena
Miałem i mam wiele wozów w życiu. Jak chcesz mieć taki prawdziwy to warto dorwać sztukę w dobrym stanie. Rzecz w tym, że ich u nas nie ma w tej budzie...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakieś głupoty typu wolno zamykające się szyby czy nieokrzesane radio.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 195KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
18,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
28,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Suburban 1973