Silnik
: wytrzymałość silnika i turbiny,auto od początku jeżdziło na syntetyku do samego końca
5,0
Całokształt
bardzo fajny ,zgrabny samochód z dużym potencjałem tylko o części było kiepsko w tamtym okresie
Wrażenia
5,0
Silnik
auto to chevrolet spectrum turbo,silnik 1.5 z turbo moc 110 koni.Osiągi bardzo dobre,ponieważ auto jest lekkie. Bardzo elastyczny silnik ,zbiera się od 40 km/h na piątym biegu i to w tempie że mało które auto to potrafi,jechałem nim 175,gazu było jeszcze sporo pod nogą ,ale ma chyba blokada bo więcej nie pojechał.Problemem nie było spalanie rzędu 6 litrów po miejscu
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia to trochę porażka po przebiegu 180tyś siadł synchronizator 3 biegu ,po roku dał znać synchronizator 5 biegu
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie rewelka,miękko ale sztywno.Bardzo dobrze się trzymał drogi a plomby z zębów nie wypadały.Podobno LOTUS robił do niego zawieszenie
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
moze byc
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
za auto z 88 roku w 98 roku zapłaciliśmy 9.500tyś ,gość chciał 11tyś,dorzucił jeszcze pompę wody
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 350 tys km silnik i turbina-wszystko oryginał ,jedynie silnik krokowy od wolnych obrotów wymagał wymiany.Nie obyło się jednak bez napraw;alternator padł przy 200tyś,gałki w zawieszeniu przy 250tyś, pompa wody 190tyś,amortyzatory przy 220tyś no i korozja lubiła tylną klapę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 110KM 81kW
[l/100km]