Silnik
: Silnik super znosi LPG i ten łańcuch rozrządu...
5,0
Całokształt
Super autko, rekordzista ma 350 tys km i ma filmik na YouTube. Nic się nie zepsuło oprócz sprzęgła i nawiewu. Mój ma około 190 tys z tego 70 tys w moich rękach wszystko na LPG fabryczna instalacja.Powiem krótko super samochodzik. Uwaga na wersję 1,2 tam już nie jest tak różowo. Zdecydowanie polecam mniejszy silnik 1,0
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 1,0 daje radę super znosi LPG. Łańcuch rozrządu wytrzymuje ponoć około 250 tys km
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów manualna nie jest najgorsza ale trzeba wymieniać olej inaczej może odmówić posłuszeństwa.
4,0
Układ jezdny
Jak na tą klasę auta rewelacja. Lepiej ma chyba tylko toyota Aygo ale ta nie jeździ na gazie więc w eksploatacji droższa 2 razy.
5,0
Karoseria
Pomimo upływu 10 lat brak rdzy
Komfort
4,0
Widoczność
Komfort jazdy byłby super jak na tą klasę. O niebo lepiej niż w Aygo. Ale Fotel kierowcy to jakiś dramat.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima latem daje radę. Nagrzewnica zimą też
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę rewelacja.
5,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super tylko tankuję LPG i jeżdżę nie licząc elementów eksploatacyjnych
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochodzik wręcz idealny. Minus należy się tylko za Fotel kierowcy ale dobry tapicer pomoże
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Autko absolutnie bezawaryjne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0L DOHC 68KM 50kW
[l/100km]