Silnik potrzebuje wysokich obrotów, żeby jechać. Na niskich obrotach strasznie mułowaty
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko i precyzyjnie. Lewarek nie ma długiego skoku. Źle dobrane przełożenie pomiędzy 2 a 3 biegiem.
5,0
Układ jezdny
Pomimo niewielkiego rozstawu osi i w miarę wysokiej karoserii samochodzik bardzo dobrze trzyma się na zakrętach. Trzeba mocno przesadzić, żeby wpadł w poślizg. Zawieszenie bardzo dobrze tłumi nierówności. Dobry kompromis pomiędzy prowadzeniem a komfortem
Komfort
5,0
Widoczność
Komfort jak na niewielki samochód bardzo dobry. Wnętrze sprawia wrażenie dużo większego samochodu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bardzo dobrze. W zimie szybko nagrzewa wnętrze. Nie ma problemów z odparowaniem szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy dużo przestrzeni. Gorzej jeśli z tyłu siedzi wysoka osoba. I gorzej, jeśli jest dwójka "szerokich" osób obok siebie.
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych obrotach słychać silnik. Na autostradzie do 120 ok, później robi się głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest LPG, jest tanio
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nie znajdzie się tak dobrze wyposażony samochód w dodatku z LPG bez utraty gwarancji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0L DOHC 68KM 50kW
[l/100km]