AUTO POSIADAM 4 LATA OD NOWOŚCI:WERSJA 1.0 PREMIUM(PEŁNA OPCJA),BYŁO SERWISOWANE PRZEZ 3LATA GWARANCJI,JEST TO TYPOWY MAŁY MIEJSKI SAMOCHÓD: NIE DROGI W UTRZYMANIU, ZWROTNY, ŁATWY W PARKOWANIU I FUNKCJONALNY(5 DRZWIOWY).
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK JEST CICHY A KULTURA PRACY BEZ ZARZUTU,CO DO ELASTYCZNOSCI TO CIĄGNIE OD 2TYS. NIEZALEŹNIE OD BIEGU,ALE CHĘTNIE PRZYŚPIESZA DOPIERO OD 4TYŚ. MOC 69KM I 98MN(WYKRES Z HAMOWNI).
4,0
Skrzynia biegów
BIEGI PRZEŁĄCZAJĄ SIĘ PRAWIDŁOWO, RÓWNIEŻ ZIMĄ.
3,0
Układ jezdny
PROPORCJA SZEROKOŚCI 1495mm DO WYSOKOŚCI 1500mm(WERSJA Z RELINGAMI)ROBI SWOJE,STĄD ODCZUWA BOCZNE PODMUCHY WIATRU,AUTO DOŚĆ DOBRZE ZNOSI NASZE DZIUROWE DROGI, PRZEŚWIT TEŹ OK, ALE W ZAKRĘTACH ZMUSZA DO PILNOWANIA.
Komfort
4,0
Widoczność
BYŁABY BARDZO DOBRA GDYBY NIE GRUBE SŁUPKI PRZEDNIE, ZWŁASZCZA LEWY OGRANICZA POLE WIDZENIA.
4,0
Ergonomia
WSZYSTKIE PRZEŁĄCZNIKI SĄ SWOIM MIEJSCU,WIĘKSZOŚĆ BLISKO KIEROWNICY,CHOĆ UMIESZCZANIE ZESTAWU KONTROLEK PRZED KIEROWNICĄ A ZEGARÓW NA ŚRODKU DESKI WYMAGA PRZYZWYCZAJENIA.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
NADMUCH TROCHĘ GŁOŚNY NA 4 BIEGU,W CYKLU MIEJSKIM SZYBKO BRUDZI SIĘ FILTR POWIETRZA W KABINIE(CO OK. 3M-CE JEST DO WYMIANY),KLIMA DZAŁA DOBRZE, ZIMĄ SPARK DOŚĆ SZYBKO SIĘ NAGRZEWA.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU OK(JAK NA SZERKOŚĆ NADWOZIA 1495mm)Z TYŁU OPADAJĄCY DACH OGRANICZA PRZESTRZEŃ NAD GŁOWĄ.
5,0
Wyciszenie
JAK NA MIEJSKIE MAŁE AUTO TO JEST BARDZO CICHY, PRZY NORMALNEJ JEŹDZIE.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
OK, ALE REWELACJI ŹADNEJ NIE MA.
4,0
Stosunek jakość/cena
JAKOŚĆ NIEZŁA TYLKO W RAZIE SPRZEDAŻY ZNACZNA UTRATA WARTOŚCI POJAZDU.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NAJWIĘKSZĄ ZALETĄ JEST - BEZAWARYJNOŚĆ.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DO TEJ PORY NIC SIĘ NIE ZEPSUŁO - 4 ROK BEZ AWARII.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 66KM 49kW
[l/100km]