Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Spark I

Zenek, 15 lat temu
Silnik 0.8 51KM 38kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Spark I 0.8 51KM 38kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
3,62
4% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wbrew pozorom w miarę dynamiczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Cieniutka blacha i słaby lakier
Przeniesienie napędu : Niewyregulowana skrzynia
Układ elektryczny : Ciągle coś wychodzi
2,0
Całokształt
Jak za cenę o kilka tysięcy wyższą od matiza możnaby się spodziewać auta o wiele poprawionego. Zamiast tego uzyskujemy więcej usterek i wyższe spalanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po prostu działa. Większych problemów nie zauważyłem.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia źle zsynchronizowana. Często trzeba zmieniać biegi. Problemy z wchodzeniem wstecznego biegu. Serwis nie umie wyregulować linek i wymienia olej w skrzyni.
3,0
Układ jezdny
W mieście ok, na trasie - bardzo przeciętnie, na autostradzie jazda jak pływanie żaglówką po morzu w czasie sztormu.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma się do czego doczepić. Idealna widoczność, co jest istotne zwłaszcza w mieście. Parkuje się super.
4,0
Ergonomia
Świetnie, wszystko na swoim miejscu, za wyjątkiem... wskaźników. Albo widzisz gdzie jedziesz albo widzisz ile masz na liczniku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogłoby być lepiej, grzeje w lecie, chłodzi w zimie. Dodatkowo zatarł mi się wiatraczek i piszczy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super jak na takie auto. Z przodu nie jest gorzej niż w autach klasy wyżej.
5,0
Wyciszenie
Jak na takiego malucha to jest w miarę cicho.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mimo oszczędnej jazdy w mieście pali przynajmniej 6,8 L/100. Ceny przeglądów zaskakują. Pierwszy przegląd w którym wymienia się tylko olej i filtr to 800 złotych. Dodam że jakość serwisów też mocno średnia. Jeśli wiedziałbym o tym wcześniej w życiu bym nie kupił tego auta.
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto zdecydowanie za drogie. Nie widzę powodów aby to auto kosztowało więcej od matiza. Serwis też jest 2x droższy. Jeśli to cena za znaczek to dziękuję.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterka wiatraka wentylacji, przepalające się żarówki, skrzypienie mocowania pasów, trzeszczenie fotela. I to wszystko po 15 000!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic się nie dzieje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 0.8 51KM 38kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Chevrolet Spark I

Liczba wpisów: 4

Chevrolet Spark I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chevrolet Spark I