Dobry i trwały silnik. Spalanie na przyzwoitym poziomie, osiągi odpowiednie jak na miejskie auto. Poza miastem trochę gorzej.
2,0
Skrzynia biegów
Haczy od nowości. Niekiedy linki zmiany biegów wymagają regulacji. Nieudane rozwiązanie przejęte z Matiza.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre sztywne zawieszenie, niemniej wymaga przyzwyczajenia z racji na wysoką pozycję zajmowaną w samochodzie. Czasem ma się wrażenie na zakrętach, że auto zaraz przekoziołkuje, mimo to bardzo dobrze trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Prawie idealnie. Widać wszystko co trzeba. Przedni słupek trochę za szeroki, ale w końcu to element odpowiedzialny za bezpieczeństwo.
5,0
Ergonomia
Wszystko co potrzeba na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie - super.
Wentylacja - duży krok w tył wobec Matiza. Niby wieje a nic nie chłodzi...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę auta nie da się chyba lepiej. Matiz był bardzo pojemny. W Sparku dodatkowo jest więcej miejsca na szerokość, kilka dodatkowych schowków itp.
5,0
Wyciszenie
Jak na tę klasę auta - super. Ogólnie trochę hałasuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosując zamienniki z matiza i jeżdząc racjonalnie to super auto.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 51KM 38kW
[l/100km]