Auto zdecydowanie lepsze niż Dodge Ram lub Ford, japoński pick-upy nie wchodzą w grę, brak im automatycznej skrzyni biegów, mocy i całej masy drobiazgów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik genialny.
Pięknie wchodzi na obroty.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo miękko przełącza.
Zdecydowanie lepsza niż np. Jeepa Granda.
5,0
Układ jezdny
W terenie super.
Na szosie ma swoje ograniczenia, ale to nie auto wyścigowe, więc oceniam jako doskonałe w swojej klasie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jak z TIRa, lepszym autem nie jeździłem
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, pięknie, logicznie zautomatyzowane, samo wszystko się włącza i wyłącza i nie zawraca głowy kierowcy jakimiś duperelami jak to w większości europejczyków, co mają mnóstwo wyświetlaczy i piszczków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi, bardzo wydajne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo wygodne, nawet ta ławka z tyłu.
4,0
Wyciszenie
RolssRoyce to nie jest, ale i tak lepiej niż w Jeepie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mniej od lżejszego Jeepa, części amerykańskie zdecydowanie tańsze niż do europejczyków i japończyków.
Np. filtr oleju 8$
Klocki hamulcowe 45$.
Biorąc pod uwagę niską cenę zakupu, tanie części eksploatacyjne to w swojej klasie ekonomia OK.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena, biorąc pod uwagę nisdkie ceny aut w USA, brak akcyzy na ciężarówki i możliwość pełnego odliczenia vatu od zakupu i paliwa, to 3 X taniej niż np. zakup podobnej klasy auta w salonie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych awarii, zmieniam olej, filtry, klocki i jadę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.3 285KM 210kW
[l/100km]