Samochód koszmar. Serwisowany a w ciągu 2 lat eksploatacji (przebieg 30tys) pochłonął 12tys zł. Odradzam wersję 1.4T.
Wrażenia
2,0
Silnik
Po 60 000km pęknięta turbina
po przebiegu 70 000km wymiana termostatu i cewek zapłonowych
po przebiegu 90 000 km rozerwana chłodnica i pęknieta uszczelka pod głowicą
1,0
Skrzynia biegów
po 90 tys generalny remont skrzyni biegów - wymiana łożysk i synchronizatorów - ten typ tak ma. Serwis wlewa podobno zły olej i w zbyt małej ilości. Olej się przegrzewa i przestaje smarować łozyska po ok 50tys km.
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
termostat, czujniki cofania
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbina, skrzynia biegów, uszczelka pod głowicą
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4T 140KM 103kW
[l/100km]