Jeździłem nim prawie 8 lat, przejechałem ok 90 tyś km. Od początku założyłem gaz 4 gen.. Przez cały okres nigdy mnie nie zawiodła, spalanie gazu ok 9l, wymieniłem w tym czasie pompę wspomagania i zacisk hamulcowy. I nic więcej, oprócz oleju i filtrów, klocków i tarczy nic nie robiłem, bo nic się nie psuło. Nawet łączniki i końcówki drążków ma oryginalne bo nic nie puka. Na gazie spisuje się super, żadnych problemów od montażu. Polecam, bardzo trwały samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo 109KM bardzo dobrze się zrywa i przyspiesza. 160 tyś a olej od wymiany do wymiany. Nic nie brał. Powyżej 100km/h głośny, ale idzie się przyzwyczaić.
5,0
Skrzynia biegów
Zimą przy mrozie wolno wchodzą biegi. Ale po chwili wszystko ok.
5,0
Układ jezdny
Miałem kilka Japończyków i co chwile musiałem wymieniać łączniki, końcówki a nawet przeguby. Przy Nubirze nic. A do domu miałem 2,5 km po dziurach.
5,0
Karoseria
Przez cały czas garażowany, zero rdzy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra jednak przydałyby się czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pamiętaj o wymianie filtra kabinowego to będzie wszystko ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kombi bardzo dużo miejsca, woziłem 3m listwy.
4,0
Wyciszenie
Mógłby być lepiej wyciszony, ale to nie ta klasa auta.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 8lat straciłem może 1500 zł na części.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo tani w kupnie, za 7 latka dałem 13tyś części eksploatacyjne bardzo tanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba pamiętać o konserwacji hamulców, a zwłaszcza ręczny potrafi się zapiec na cięgnie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 109KM 80kW
[l/100km]