Auto na pewno niespotykane, przyciąga spojrzenia innych. Pięknie poprowadzona linia nadwozia, przód prawie żywcem wyciągnięty z Insygnii natomiast już cała reszta zachwyca. Bardzo wygodne auto na trasy, prowadzi się pewnie i dobrze trzyma się drogi na zakrętach, a i do miasta też się nadaje mimo swoich rozmiarów choć czasem jest problem ze znalezieniem miejsca parkingowego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobrze znana konstrukcja z Opla dobrze utrzymana pozwoli cieszyć się bezawaryjnością. 160 km jest wystarczające choć chciałoby się mieć trochę więcej ze względu na masę pojazdu która wynosi ponad 1,7 T
5,0
Skrzynia biegów
Krótki skok lewarka i intuicyjność przełożeń. Bardzo ciekawe uczucie przy zmianie biegów, taki sportowy klik czuć gdy bieg się zapnie
5,0
Układ jezdny
Auto zachowuje się przewidywalnie na drodze. Bardzo dobry feedback czuć co się z autem dzieje na kierownicy. Ogólnie na duży plus.
5,0
Karoseria
Auto które posiadam jest z 2012 roku na karoserii nie ma ognisk rdzy.
Komfort
4,0
Widoczność
Długa przednia maska jak i wysoko uniesiony tył delikatnie ograniczają pole widzenia nie mniej jednak widoczność jak na sedana jest bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Nie ma się praktycznie do czego przyczepić przyciski na konsoli są duże i łatwe w obsłudze. Jedyna wada której się doszukałem to podłokietnik który po wysunięciu zakrywa jeden uchwyt na kubek jeśli już tak jest to rozwiązane to chciałoby się aby wysuwał się jeszcze trochę bardziej gdyż czasem brakuje 5 centymetrów żeby wygodnie oprzeć łokieć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna klimatyzacja dwustrefowa która bardzo szybko jest w stanie schłodzić wnętrze samochodu pozostawionego na 30 stopniowym upale.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla kierowcy jest bardzo dużo każdy znajdzie dla siebie odpowiednie ustawienie fotela którego regulacja pozwala na naprawdę wiele. Pasażerowie również nie będą narzekać na brak miejsca.
5,0
Wyciszenie
Auto bardzo dobrze wyciszone jak na diesla. Na autostradzie jadąc 140 km/h można spokojnie rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis olejowy wraz z filtrami nie pochłania dużych kosztów około 380 zł. Gorzej się robi jeśli chcemy wymienić świece. W dieslu użyte są świece z czujnikiem ciśnienia jedna sztuka kosztuje 455 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre wykonanie i użyte materiały. Po przejechaniu 227 tys km na skórach nie wydać żadnego śladu zużycia kierownica w stanie takim jak by wyjechał z salonu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Autem osobiście zrobiłem około 12 tys. km jedyne co musialem zrobić w aucie to wymienić jedną świecę żarowa koszt świecy jak już pisałem wyżej 455 zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co żadnych problemów. Choć zapewne za niedługo będzie czekać mnie wymiana dwumasy koszt około 3 tys zł za czesci
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 160KM 118kW
[l/100km]