Karoseria
: Ten samochód podoba się coraz bardziej.
5,0
Całokształt
RADOŚĆ GDY SIĘ NA NIEGO PATRZY I GDY SIĘ GO PROWADZI. Najładniejsza deska rozdzielcza jaką widziałem. Piękne, turkusowe podświetlenie nie nachalne jak w VW albo w Hyundayiu. Dźwignia biegów krótka, sportowa. Kierownica super. Elektryczne sterowanie foteli - bajeczne. Samochód przyspiesza lepiej niż większość 2.0 TDI. Trzyma się drogi i zwraca uwagę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny i ekonomiczny. Odpala zimą bez problemu. Całkiem cichy i z tego co czytam jest to najlepszy diesel 2.0 na rynku made by GM FIAT. Zamierzam przejechać nim pół miliona kilometrów.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów to przyjemność. Nic nie zgrzytnęło przez 15 tys. km. Wystarczyło zrobić fajną dźwignię i jest frajda. Wolałbym jakąś metalową gałkę zamiast tej skórzanej. może jest w akcesoriach..
5,0
Układ jezdny
Trzyma się jezdni jak najlepsze europejskie wzorce. Wielkie 18 calowe koła napawały mnie obawą. Wiadomo drogi w Polsce są jak na Ukrainie. Ale przejechałem już szmat kilometrów i nic.
Komfort
4,0
Widoczność
Nic nie przeszkadza. Oczywiście przodu samochodu nie widać. Chciałbym poprosić o czujniki z przodu i o kamerę cofania. Niestety nie było ich na liście opcji. Za to można wyłączyć czujniki z tyłu, Ciekawe po co.
5,0
Ergonomia
Obsługa bardzo prosta i przejrzysta. Uwielbiam rozbudowany komputer pokładowy, który informuje mnie o wszystkim, np o żywotności oleju w silniku i o ciśnieniu w oponach.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą nagrzewa się dłużej niż bym chciał. Klimatyzacja klimatyzuje dobrze. Mam tylko problem z gorącą lub zimna skórą siedzeń. Niech nikt mi nie mówi, że mogę włączyć ogrzewanie. Nie będę czekał 5 minut zanim wsiiąde do auta.
Latem na postoju warto zostawić uchylony dach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu siedzą jak królowie. W Ameryce narzekają na miejsce na tylnej kanapie. Fakt nie jest to Skoda Superb, ale za to dużo lepiej wygląda. Bardzo dużo miejsca w bagażniku.
5,0
Wyciszenie
To jest inter state cruiser. Musi być wygodny i cichy i taki jest. Nie słychać ani silnika ani lusterek, ani opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Genialnie mało pali. Bardzo tanie było też ubezpieczenie i to w pełnej opcji z autem zastępczym.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie sądziłem że będzie mnie na to auto stać. A tu kupiłem topową wersję wzbogaconą o nawigację i szyberdach. Niestety używane będą również bardzo niedrogie ponieważ ludzie się nie znają i boją samochodów niszowych. Motłoch wybiera WV, który produkował rozlatujące się silniki 2.0 TDI, albo 1.4 TSI z rozpadającym się łańcuchem rozrządu. Dlatego jako inwestycja na 5 lat Malubu jest super wyborem, ale na 2-3 to nie wiem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od jakiegoś czasu
nie mogę odebrać telefonu bez dotknięcia słuchawki na aparacie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No po 15 tys nic się dziać nie może.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 160KM 118kW
[l/100km]