Silnik
: mocny i oszczędny. Niemiecka konstrukcja.
5,0
Całokształt
Prawdziwy Amerykanin. Europejski standard. Dobra cena.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny i eleastyczny. Do tego cichy i ekonomiczny. Aż nie wierzę, że to tak dobrze chodzi.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepszy manual jaki używałem. krótka dżwignia chodzi badrzo pewnie a gałka dobrze leży w dłoni.
Wiem co mówię Mam porównanie z Avensisem, Volvo V50, Passatem, Octavią, 406, Lancią deltą i kiloma autami niższej klasy.
4,0
Układ jezdny
Sztywne zawieszenie nie pozbawia komfortu a zapewnia dobre trzymanie w zakrętach. Oczywiście nie jest to impreza wrx, ale komfort jest przez duże K.
Komfort
4,0
Widoczność
Zupełnie dobra.
5,0
Ergonomia
Wszystko dobrze pomyślane. Dużo dobrych patentów z Insigni. Na szczęście bez czerwonych wyświetlaczy. A z maerykańskich bajerów: fotel odsuwa się kiedy mam wysiadać, żeby było mi wygodniej.Gdy wsiadam wraca na swoje miejsce. Lusterko boczne opuszcza się przy cofaniu. Nawet ekran dotykowy jest dość dobrze przemyślany.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje szybko. Na zimę dużo obiecuję sobie po podgrzewanych fotelach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce dla ludzi i bagaży jak w prawdziwym krążowniku.
5,0
Wyciszenie
Cichy.Po rozgrzaniu silnika można pomyśleć, że zgasł.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 6,5 trasa, 5, średnio 5,8.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niewiarygodne. Mam nowe piekne, niepowtarzalne auto wielkości BMW 5 albo Mercedesa E, z mocnym turbodieselem, wyposażone po kokardę z ksenonami, nawigają, czyujnikami wszystkiego, skórą, inteligentnym kluczykiem i szyberdachem za 85 tysięcy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Się zobaczy...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 160KM 118kW
[l/100km]