Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Malibu VII

Gary, 12 lat temu
Silnik 2.0D 160KM 118kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Malibu VII 2.0D 160KM 118kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
4,92
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : od chwili gdy go mam - uśmiech nie znika mi z twarzy ;)
5,0
Całokształt
Troszkę udawany samochód z USA produkowany w Korei, ale na drodze robi wrażenie jak każdy amerykanin a do tego ma ucywilizowane wnętrze co do tej pory było najsłabszą stroną tej marki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Obiektywnie trzeba stwierdzić, że samochód jest sporych rozmiarów i wagi. Ma to bezpośrednie przełożenie na elastyczność - wysoki moment obrotowy sprawia jednak, że na szczęście nie ma kłopotów z wyprzedzaniem. Aby wystawić ocenę na 5 brakuje mu znacznie ale 4 z dużym + jest na miejscu.
5,0
Skrzynia biegów
To chyba najmocniejsza strona samochodu. Automat nie szarpie, delikatnie zmienia przełożenia. Jest znacznie wolniejszy od DSG ale też jazda jest bardziej płynna i przyjemniejsza. Nigdy więcej manuala!!!
5,0
Układ jezdny
Dość sztywny - akurat taki mi odpowiada, do BMW mu daleko ale i tak jest bardzo dobrze. Jedyna wada to odgłosy jazdy po bardzo złej drodze. Wspomaganie doskonałe...
Komfort
5,0
Widoczność
Brawo za duże lusterka z funkcją która na biegu wstecznym automatycznie je odchyla, do przodu i na boki ok a do tyłu... no coś tam widać. To samochód dla osób parkujących na \"lusterka\"
5,0
Ergonomia
Brawo z duże schowki + w kieszeniach drzwi masę miejsca na butelki. Widać, że samochód głównie sprzedaje się w USA a amerykanie non stop piją coca-cole za kierownicą. Brakuje schowka pod siedzeniem, sterowanie audio do opanowania w jeden dzień, navi bardzo dobrze prowadzi, siedzenia obszerne (pomieszczą każdą d...ę - nawet tą największą)a do tego wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo dobre - klimatyzacji nie miałem sposobności testować. Do tego podgrzewane siedzenia sprawiają, że temp. ustawiona w samochodzie to 18 a całe ciepło pochodzi z siedzeń. Szkoda, że nie są też wentylowane.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń w przedniej części wzorowa, z tyłu nieco brakuje miejsca nad głową ale tylko dla osoby jadącej w środku. Bagażnik zupełnie wystarcza aby 4 osoby wybrały się w długą wyprawę - do tej pory myślałem, że dla rodziny sens ma tylko kombi. Od tej pory widzę, że się myliłem. Do tego samochód nie dość, że pakowny to jeszcze reprezentacyjny.
5,0
Wyciszenie
Benzyna jest znacznie cichsza ale tylko do pewnych prędkości. Przy około 140-150 panuje cisza dzięki temu, że obroty kształtują się na poziomie 2 - 2,3 tyś. Ogólne odczucia osób z którymi jechałem są również bardzo pozytywne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No panowie od marketingu nieźle bajerują ale i tak na samochód który waży 1700 kg spalanie jest niższe o około 1 litr niż w Oplu Astra III z silnikiem benz. o pojemności 1,6. Do tego znacznie lepsze osiągi itd.
5,0
Stosunek jakość/cena
To jest najmocniejsza jego strona. Wyszarpałem duuuuży rabat. Cena nieco ponad 100 tyś. za samochód w wersji LTZ 2.0 z automatem i navi! Nikt tyle za tyle nie daje. Opel o około 15 -20 tyś. więcej, pozostałem potwory konkurencji też lubią jeść kasę. Stosunek ceny do jakości to największy atut tej marki!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za wcześnie na usterki - zobaczymy co samochód pokaże po przejechaniu 150 tyś.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak poprzednio

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Malibu VII