posiadam go od przeszło roku na początku lekka obawa bo hybryda/ made in Japan to samo co toyota camry hyb/ ale szybko minęła po sprawdzeniu baterii stan ja nowe pomimo upływu 9 lat samochód codziennie używany po mieście normalna jazda korki wrażenia super trasa najlepiej czuje się przy prędkości 135 /140 na początku problemy z nauką jazdy hybrydą ale tydzień nauki i wszystko w najlepszym porządku .Tu po prostu nie ma się co popsuć czasem aż nudno w poprzednich samochodach /a było ich trochę około 40 / mogłem coś podłubać a tu nic
Wrażenia
5,0
Silnik
2.4 łańcuch bezobsługowy i do tego lekka hybryda super
4,0
Skrzynia biegów
super że 4 biegowy automat hydrauliczny bo trwały i bez awaryjny ale ciekawe jak by miała z 7 przełożeń oczywiście regularna wymiana oleju co 30 tyś
4,0
Układ jezdny
sztywny pewne prowadzenie
5,0
Karoseria
żadnych oznak rdzy spód progi drzwi jak nowy
Komfort
5,0
Widoczność
super
4,0
Ergonomia
auto bardzo wygodne typowa limuzyna dł prawie 5 m to już coś ale pomimo tego bardzo zwrotny spalanie normalne jak na 2.4 hyb wszystko w normie jak ktoś chce to może założyć LPG przy normalnej jeżdzie po mieście codziennie, zbiornik paliwa wystarcza na 1 miesiąc zbiornik 61 l tj około 850 km
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super lato i zima dzięki hybr bardzo szybko nagrzewa się zima
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja i przód i tył
4,0
Wyciszenie
bardzo dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części ogólnie dostępne a jak nie to na drugi dzień ceny jak opel insignia a nawet tańsze dużo zamienników
4,0
Stosunek jakość/cena
25 tyś za 2008 czy 2009 r warto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie klocki oleje łączniki stabilizatora klocki 100 zł łączniki 70 zł olej 5w30
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 H 166KM 122kW
[l/100km]