Byloby lepiej gdyby nie polskie drogi, na ktoruch praktycznie kazde auto wysiada.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik przeznaczony jest do jazdy tzw.majestatycznej, czyli bez sportowego czadu. Ale i tak ma porzadne przyspiesznie i samochody wyprzedza sie bezproblemowo
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zmienia biegi bardzo plynnie, trezba mocno sie natrudzic zeby to zauwazyc :)
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Do przodu trzeba sie przyzwyczaic i wyczuc przod maski, ze srodka go nie widac. Jedyna rzecz, ktora czasami przeszkadza to grube slupki za kierowca.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy super, w zimie zadnego parowania, klima rewelacja: osobna na przod i czesc tylna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo, duzo miejsca. Chociaz fotele w tylnej czesci sa bez zaglowkow i mniej wygodne.
5,0
Wyciszenie
W dalszym ciagu lapie sie na tym ze zastanawiam sie czy silnik pracuje-nie slychac go. W czasie jazdy jedyny szum to wiatr.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na ta pojemnosc silnika jest OK. Chcoaz w miescie potrafi spalic i 20 litrow. W trasie 9 l. benzyny. Na gazie da sie jezdzic bez tragedii (oczywiscie jezeli instalacja jest dobra i porzadnie uregulowana)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za swoj dalem 14.500 i jestem szczesliwy. Duzy, wygodny, bezpieczny doskonale wyposazony, nawet w tej wersji (3.1) ma wiecej niz niejedno nowe auto z Europy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 10 latach padla nagrzewnica, nowa 750zl + robocizna 250, wiec wydatek dosyc spory.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.1 i 160KM 118kW
[l/100km]