Dobrze pracuje, nie szarpie, po puszczeniu gazu bardzo powoli wytraca prędkość.
4,0
Układ jezdny
Na naszych drogach w każdym aucie nie wytrzymuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność wyśmienita, lepszej nie mógłbym sobie wymarzyć.
5,0
Ergonomia
Świetna, choć niektóre elementy mogłyby być nieco lepiej umiejscowione, w szczególności środkowa konsola z radiem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczająca.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest gdzie nogi wyciągnąć, nieco gorzej mają pasażerowie ostatniego rzędu, ale można te niedogodności zniwelować dzięki modulowanym siedzeniom.
5,0
Wyciszenie
Do 100km/h jest znośnie, ale zdecydowanie lepiej niż w Cinquecento, Felicia czy Megane z 97r.
Przy prędkościach poniżej 90km/h po puszczeniu pedału gazu nie słyszę silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety ekonomiczność nie była mocną stroną Amerykanów i to auto jest tego dobrym przykładem. Ale jak na możliwości auta nie jest najgorzej - oczywiście przy założeniu że dbamy o to auto i służy Nam do jazdy, nie zaś do miejskich wyścigów na 1/4 mili (czytaj do następnych świateł).
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moje auto ma 16 lat, dlatego też drobne usterki można, a nawet trzeba wybaczyć.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie spokój i wolałbym żeby tak zostało.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.1 i 160KM 118kW
[l/100km]