Przeniesienie napędu
: HACZĄCA SKRZYNIA I SZARPIĄCY UKŁAD PRZEN. NAP.
Inne
: TRZASKI,SKRZYPIENIA, RYSUJĄCE SIĘ SZYBY
2,0
Całokształt
ZLE, BARDZO ŹLE.
Wrażenia
3,0
Silnik
Po 8000 zapaliła się kontrolka od awarii silnika. Diagnoza wypadanie zapłonów, czyli Usterka Ukrywana przez Chevroleta i Serwisy(wada fabryczna polegająca na zawieszaniu się zaworów).
Wymieniają na nowe, ale co z tego skoro jest już po poważnej naprawie na początku eksploatacji. Po 30000 Sonda Lambda.
2,0
Skrzynia biegów
Nie pracuje precyzyjnie.
Przy gwałtownym przyśpieszaniu szarpie całym samochodem.
Haczy 3 bieg.
3,0
Układ jezdny
Za czuły układ wspomagania, nie daje wyczucia drogi. Ale nie najgorzej się prowadzi i trzyma jak już się przyzwyczaimy do czułago wspomagania.
Komfort
2,0
Widoczność
Do przdu nawet dobra, trochę przeszkadzają szerokie słupki.
Do tyłu zła. Nie widać prawie nic.
3,0
Ergonomia
Może być. Tanie Bardzo złej jakości tworzywa...
Wszystko stuka, trzeszczy.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parują szyby, nie za dobra klima, Ale ogrzewanie, może być.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest źle. Dużo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Przeciętne, słychac opony i trochę szum wiatru.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie pali napewno mało.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WIELKA PROŚBA.
NIE KUPUJCIE TEGO ZŁOMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RYSUJĄ SIĘ SZYBY, TRZESZCZĄ SIEDZENIA, TABLICA ROZDZ. I TO WSZYSTKO PO 20000 KM.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NA SZCZĘŚCIE MOŻE BYĆ TYLKO GORZEJ :-)
WADA SILNIKA, PRAWIE WSZYSTKIE SILNIKI 1.4.
RADZĘ JAK NAJDALEJ OD SERWISU OPEL - CHEVROLET W SIEDLCACH
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]